|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۹۰

سجاد شهباز زاده در لیگ پانزدهم عصای دست آبی ها محسوب میشد و در روزهایی که استقلالی ها در اوضاع خوبی نداشتند شاید فقط وجود امید ابراهیمی و سجاد شهباز زاده بزرگترین کمک برای آبی های پایتخت بود. اما با پایان لیگ و وجود پیشنهادات خارجی سجاد شهباز زاده به لیگ ترکیه رفت استقلال با وجود کاوه رضایی باز در خط حمله ی خود دچار مشکل بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، سجاد شهباز زاده در لیگ پانزدهم عصای دست آبی ها محسوب میشد و در روزهایی که استقلالی ها در اوضاع خوبی نداشتند شاید فقط وجود امید ابراهیمی و سجاد شهباز زاده بزرگترین کمک برای آبی های پایتخت بود. اما با پایان لیگ و وجود پیشنهادات خارجی سجاد شهباز زاده به لیگ ترکیه رفت استقلال با وجود کاوه رضایی باز در خط حمله ی خود دچار مشکل بود.

سجاد شهباز زاده که یک نیم فصل در ترکیه بیشتر دوام نیاورد تصمیم به ترک آلانیا اسپور کرد و در نیم فصل به لیگ ایران امد و استقلال تهران با وجود تمایل به جذب او نتوانست از مجازات فیفا فرار کند و شهباز زاده نیم فصل را با توجه به حرف و حدیثها با نفت تهران به توافق رسید و نیم فصلی را در نفت پشت سر گذاشت.

او همچنین چندی پیش در واکنش به حضورش دراستقلالگفته بود: شما من را می شناسید و من اصلا دوست ندارم در این باره خودم صحبتی کنم. اگر توافق یا هر اتفاقی بیفتد باشگاه مختار است آن را اعلام کند و من دوست ندارم آن را علنی کنم. اگر باشگاه هایی که قصد دارند با من مذاکره کنند خودشان صلاح دانستند اخبار آن را منتشر می کنند و من دوست ندارم خودم این کار را کنم. شما می دانید در فصل نقل و انتقالات هر اظهار نظری ممکن است حرف و حدیثهایی را به دنبال داشته باشد و من دوست ندارم این اتفاق بیفتد.

اما هنوز حضور شهباز زاده در استقلال مبهم است و در روزهای گذشته خبرهایی در موردتوافق نهاییشهباززادهبا استقلالی ها منتشر شده است که به گفته پندار توفیقی این موضوع صحت ندارد: مذاکرات ما ادامه دارد و طبیعتا اگر همه چیز رسمی شود، ما آن را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار