|
|
کدخبر: ۸۵۴۹۳

بدهی‌ها را بدهم از پرسپولیس می‌روم / تصمیم‌ها‌ی یک بام و دو هوا زیاد است

محمد رویانیان می‌گوید زمانی که مطالبات بازیکنان و کادر فنی را بدهد، دیگر دینی در باشگاه ندارد و از پرسپولیس می‌رود.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاهپرسپولیس، درباره آخرین وضعیت خود در این باشگاه پس از حرف و حدیث‌هایی که درباره رفتنش بوجود آمده بود اظهار کرد: من تا الان فقط به خاطر تیم مانده‌ام که در شرایط حساس فعلی مشکلی بوجود نیاید. وزارت ورزش وضعیت ما را مشخص نکرده و از این موضوع ناراحتم. فعلا برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی که توقع‌شان هم به حق است مانده‌ام و دنبال این هستم که این منابع مالی را فراهم کنم تا احساس دین و تکلیف نکنم.

او ادامه داد: الان ۶ ماه است که می‌خواهند من را بردارند. وزارت ورزش که به ما پول نمی‌دهد. جلسه‌ هم که قرار بود بگذارند اما هنوز نگذاشته‌اند. تکلیف ما را مشخص نمی‌کنند. از طرف دیگر سازمان لیگ باید حداقل ۵ میلیارد از محل بلیت‌فروشی به ما بدهد که نمی‌دهد. تنها راهی که می‌ماند این است که خودم این پول را فراهم کنم و به اعضای تیم بدهم. پول بازیکنان را بدهم دیگر دینی در پرسپولیس ندارم و می‌روم.

مدیرعامل پرسپولیس قصد داشت برای رفع مشکلات مالی این باشگاه، دو فرد متمول را به هیات مدیره بیاورد.رویانیاندر پاسخ به این سوال که آیا یکی از آنها بابک زنجانی نبود که به تازگی دستگیر شده؟ گفت: خداوکیلی زنجانی مرد است. حالا من به وضعیتی که او دارد کاری ندارم اما به پرسپولیس علاقه دارد و به ما هم کمک کرد. اما به این خاطر که مالک باشگاه راه آهن است نمی‌توانست خیلی در کنار ما باشد. هر کس هم این را گفته که او به هیات مدیره پرسپولیس می‌آید اشتباه کرده است.

رویانیان درباره محرومیت پیام صادقیان از سوی کمیته انضباطی هم به ایسنا گفت: این تصمیم نشان داد که برخورد با صادقیان نبوده بلکه با باشگاه پرسپولیس بوده است. ما در این موقعیت حساس هنوز باید از این مسائل ضربه بخوریم. با این رای کنار نیامده‌ایم. اگر هم چیزی بگوئیم برداشت بد می‌شود. داوری در یکی از بازی‌های نفت خطای فاحشی داشت و به جای کارت دادن به بازیکن این تیم که خطا کرده بود به بازیکن دیگری اخطار نشان داد. یا بازیکنی که به میثم حسینی فن کمر زده بود. آیا کمیته انضباطی نباید به این موارد واکنش نشان دهد؟ محرومیت حسینی را کم می‌کنید اما به تخلف بازیکن حریف رسیدگی نمی‌کنید‌؟ از این گونه تصمیم‌ها و یک بام و دو هوا ها در فدراسیون زیاد دیده‌ایم و نظر من این است که این تصمیم جدید هم محرومیت صادقیان نیست بلکه پرسپولیس محروم شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جشن ۵۰ سالگی این باشگاه هم که قرار است روز شنبه برگزار شود گفت: به هر حال برنامه‌های باشگاه در سال جاری یکی پس از دیگری اجرا می‌شود. سال گذشته که تیم شرایط سختی داشت و دائم می باخت، برنامه‌های مان را اجرا می‌کردیم و و خوشبختانه این برنامه هم کارهایش انجام شده و به امید خدا شنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار