|
|
کدخبر: ۸۷۷۲۷

در خصوص پرداخت حق کمیسیون به جواد سالم عراقی صورت گرفت

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص محکومیتش به پرداخت جریمه به یک نماینده عراقی فیفا به دادگاه استیناف درخواست داد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، کارلوس کی‌روش، از دادگاه عالی عدالت خواست تا محکومیتی که دادگاه اوئیراس درباره پرداخت حق کمیسیون یکی از ایجنت‌های فیفا به وی تحمیل کرده است، مورد بازبینی قرار دهد.

کارلوسکی‌روشدر می ۱۹۹۸ قراردادی به مدت دو سال با فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی امضا کرد که به موجب آن متعهد می‌شد ده درصد دستمزد سالیانه‌اش به عنوان حق کمیسیون جواد سالم پرداخت شود. کی‌روش در سال اول ۴۵۰ هزار دلار و در سال دوم ۵۶۲ هزار و ۵۵۰ دلار دستمزد دریافت می‌کرد.

این قرارداد بین سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال امارات در آگوست ۱۹۹۸ به پایان رسید و کارلوس کی‌روش مبلغ ۴۵ هزار دلار به عنوان ۱۰ درصد حق کمیسیون برای قرارداد سال اول به وی پرداخت کرد. فدراسیون فوتبال امارات و کارلوس کی‌روش ۱۳ ماه پس از امضای این قرارداد، آن را لغو کردند و فدراسیون فوتبال امارات مدعی شد که چکی به مبلغ ۴۰۲ هزار و ۳۳۸ دلار از طریق نشنال بانک به حساب کی‌روش واریز شد اما بر اساس گزارش دادگاه اوئیراس،سرمربی پرتغالیدریافت این مبلغ را انکار کرد.

درخواست کارلوس کی‌روش پیش از تعطیلات به دادگاه ارجاع داده شد تا درخواست سرمربی سابق پرتغال به دادگاه استیناف در خصوص پرداخت جریمه‌ به جواد سالم عراقی بررسی شود.

در تصمیم دادگاه استیناف که اکنون گرفته شده است دادگاه رأی داد که این محکومیت جریمه برای کارلوس کی‌روش لغو شود و جریمه ۲۵ هزار یورویی که هفدهم نوامبر ۲۰۰۸ توسط دادگاه اوئیراس برای این سرمربی در نظر گرفته شده بود، برداشته شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار