|
|
کدخبر: ۱۸۵۸۲۶

با توجه به شرایط موجود در دانشگاه‌های کشور در مقاطع ارشد و دکتری، بسیاری از افراد کار پایان نامه و همچنین رساله دکترای خود را موسسات مختلف داده و به همین جهت هم اکنون تعداد بسیار زیادی از موسسات در داخل کشور تاسیس شده اند. این مراکز هر کدام با توجه به ساختار و کاربردی که دارند، قادر به انجام کارهای مورد نظر هستند. علاوه بر این تعدادی از موسسات نیز موجود است که علاوه بر عدم انجام کار، پول را نیز با کلاهبرداری از دانشجویان دریافت کرده و کار آن‌ها را نیز انجام نخواهند داد. اما در این میان برخی از موسسات نیز وجود دارند که دارای کیفیت کاری بالایی بوده و علاوه بر انجام کار با کیفیت، مزایای دیگری را نیز به کاربران ارائه خواهند داد. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

برای مقایسه و انتخاب یک موسسه برای پایان نامه ارشد باید به چه مواردی توجه کرد؟

انتخاب موسسه مناسب برای انجام پایان نامه ارشد می‌تواند یکی از تصمیمات تمام ریسکی و مهم برای دوره ارشد شما باشد. برای انتخاب یک موسسه باید به موارد مختلفی توجه نمایید و در صورت عدم انتخاب هر کدام از این موارد بهترین کار این است به صلاحیت و همچنین میزان تجربه هر موسسه در این رابطه توجه فرمایید. به صورت کلی هر چه یک موسسه با سهولت بیشتری بتواند کار خود را تحویل دهد دارای کیفیت کاری بالاتری بوده و همچنین دانشجو نیز بهتر می‌تواند کار خود را به آن‌‎ها بسپارد. همچنین باید به کیفیت خدمات ارائه شده توسط موسسه در حین انجام کار و شرایط تحویل کار آنها نیز توجه کرد. این موارد شامل هزینه‌های انجام پایان نامه، نحوه پرداخت، نحوه تحویل کار و همچنین استفاده از محققان مختلف است.

در ضمن کاربر باید قبل از انتخاب و یا مقایسه چند موسسه با هم بهتر است که در صفحات مجازی نظرات مشتریان درباره یک موسسه را خوانده  تا بتوان به سهولت بیشتری در این رابطه تصمیم بگیرد. همچنین مورد مهم دیگری که باید بدان توجه نماید این است آیا موسسه دارای سایت معتبر و همچنین  اینماد برای پرداخت بوده و یا دفتری در یکی از شهرهای ایران داشته که در صورت نیاز بتوان به ان مراجعه نماید. مورد مهمی که در این رابطه باید بدان توجه مخصوصی شود این است که دانشجویان مختلف قبل از تحویل کار خود به یک موسسه، به مکان‌های مختلف مراجعه کرده و براساس میزان و نوع صحبت‌های ارائه شده بتواند کاربری بهتری را ارائه نماید. مورد مهم دیگری که کاربران باید بدان توجه نمایند این است که آیا موسسه در حین نوشتن پایان نامه قادر است از آن یک مقاله ISI استخراج نماید یا نه. در صورت این کار آیا مبلغی بابت آن دریافت خواهد کرد. این موارد همگی نقشی مهم در انتخاب یک موسسه برای کار مورد نظر دارد.

مقایسه تمامی موسسات انجام پایان نامه ارشد کشور

موسسه استاد پژوهش

موسسه استاد پژوهش یکی از مراکزی است که سابقه طولانی در انجام کار نگارش پایان نامه در سطح کشور دارد و به صورت کلی با توجه به کیفیت و صداقت در کار خود توانسته است برای طیف وسیعی از دانشجویان یک موسسه خوشنام و قابل اعتماد باشد. این موسسه دارای ده سال سابقه کار تخصصی بوده و تا کنون توانسته است برای طیف وسیعی از دانشجویان به عنوان یکی از مراکز فعال در این حوزه باشد. این مرکز با توجه به تجربه کاری خود علاوه بر ارائه مشاوره رایگان برای انجام کار مورد نظر به سهولت قادر است  تمامی امور پایان نامه را با سرعت و دقت بالایی انجام داده و به همین دلیل ار انجام شده توسط محققان این مرکز دارای کیفیت بالایی است. این مجموعه ترکیبی از بهترین محققان را داشته و در هر رشته‌ای که دانشجویان برای انجام کار مورد نظر به آن مراجعه می‌کنند به سهولت قادر است یک کار با دقت بالا و بدون کپی را داپلیکیت را انجام دهد. همچنین در حین کار هر فصل به صورت کاملا جداگانه به دانشجو تحویل داده شده و دانشجو نیازی به نگارش و بازبینی آن نخواهد داشت. در انتها این مرکز علاوه بر انجام کار پایان نامه مورد نظر یک مقاله نیز از ان برای دانشجو آماده کرده و به این ترتیب بخشی از کار وی نیز در این رابطه انجام خواهد شد.

 موسسه مشاوران تهران:

یکی دیگر از موسسات مورد اعتماد و با سابقه در سطح کشور موسسه مشاوران تهران است. این موسسه نیز دارای سابقه کاری طولانی در این رابطه بوده دارای سطح کاری کیفی و رقابتی است. اولین موردی که در این رابطه باید بدان توجه ویژه‌ای شود تخصص و تجربه بالای این  مرکز در هنگام انجام کار است. این مرکز با استفاده از محققان برجسته خود به راحتی قادر به نگارش پایان نامه در تمامی رشته‌ها بوده و دانشجویانی که در حال تحصیل در رشته‌های خاص و تخصصی هستند برای انجام کار مورد نظر نیازی به مراجعه به سایر مراکز نخواهند داشت. به همین دلیل این مجموعه توانسته است در میان اقشار مختلفی از دانشجویان ، به کار با کیفیت و همچنین دقیق شناخته شود.  مورد دیگر این است که این مرکز طیف زیادی از خدمات را ارائه می‌دهد. این موارد شامل انتخاب موضوع، جمع‌اوری دیتا، نگارش، ویرایش و و همچنین کمک به دانشجو برای فهم موضوع و نوشته در تمامی مراحل انجام کار است.

موسسه انجام پایان نامه(دو تز)

موسسه انجام پایان نامه "دو تز" دارای سابقه‌ای درخشان در حیطه انجام کارهای مختلف است. این مرکز با توجه به ساختاری کار خود به سهولت قادر به انجام طیف وسیعی از کارهای دانشجویی منجمله  نگارش پایان نامه، ترجمه و یا نوشتن یک مقاله علمی است. این  مرکز با  استفاده از از اساتید و متخصصان  حرفه‌ای به راحتی قادر به انجام انواع پایان نامه در زمینه‌های مختلف برای دانشجویان است. در "دو تز" کیفیت کار در اولویت قرار دارد و به همین دلیل تمامی مراحل انجام پایان نامه با دقت و ظرافت کامل زیر نظر متخصصان مربوطه انجام می شود. همچنین تعهد این موسسه به ارائه ی کار با کیفیت، با ارائه ی ضمانت به دانشجویان اثبات می گردد. همچنین این دانشجویان با توجه به ساختار کاری که دارند. کارهای انجام شده را با خدمات مناسبی برای دانشجویان انجام می‌دهد. تمامی این خدمات با رعایت استانداردهای روز بوده و به همین دلیل دانشجو در حین ارائه کار نیازی به این موارد نخواهد داشت. قیمتهای این مجموعه نیز نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده پایین بوده  وکاربر برای انجام کار مورد نظر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد ندارد.

موسسه ریوان

 موسسه ریوان یکی از مراکز معتبر در زمینه انجام پایان نامه های ارشد است که هم اکنون در سطح ایران فعال است و دانشجویان مختلف برای انجام کارهای مختلف به ان مراجعه می‌کنند. این مرکز با استفاده از محققان و همچنین سطح کیفی بالایی که دارد به سهولت توانسته است نظر بسیاری از دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد را به خود جلب نماید.  از جمله مهمترین مزایای این موسسه می‌توان به صلاحیت و تجربه آن اشاره کرد. این مجموعه با داشتن کادری حرفه‌ای در زمینه کاری خود به سهولت قادر است کار مورد نظر را با دقت و کیفیت بالا انجام داده و به دانشجو تحویل دهد.  مورد مهم دیگر در مورد این مجموعه کیفیت کاری و همچنین هزینه مناسب انجام کار این موسسه است. تمامی این مزایا توانسته است موسسه ریوان را به یک مرکز معتبر در این رابطه تبدیل نماید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار