|
|
کدخبر: ۱۰۲۳۲۵

محمد کشتی آرای:

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: پیش بینی درباره ادامه روند نزولی طلا و سکه منوط به نوسانات روز جاری بازار طلا و ارز است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای درباره تاثیر اجرای توافق‌نامه ژنو بر بازار داخلی طلا و سکه، اظهار داشت: از صبح امروز که بازار فعالیت خود را آغاز کرده نرخ طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و سکه درحالی رخ داده که در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا با افزایش به ۱۲۵۷ دلار رسیده است، افزود: البته امروز بازار آمریکا تعطیل است و به همین خاطر دامنه تغییرات بازارهای جهانی محدود است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تصریح کرد: در بازار داخلی اما بخاطر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد نرخطلاو سکه با کاهش همراه شده است که این کاهش قیمت به خاطر تاثیر روانی اجرای توافق ژنو در بازار است.

به گفته کشتی آرای، هم اکنون در بازار سبزه میدان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با ارزش ۸۵۶ هزار تومان، ‌ نیمسکهبهار آزادی با ارزش ۴۳۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش ۲۶۳ هزار تومان، سکه یک گرمی با ارزش ۱۷۰ هزار تومان و همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.

وی با تاکید براینکه روند فعلی بازار طلا و سکه کاهشی است درباره پیش بینی از روند قیمت‌ها در روزهای آتی گفت: فعلاً وضعیت مشخص نیست به همین خاطر باید نوسانات امروز بازار طلا و ارز مشخص شود تا امکان پیش بینی روند قیمت‌ها در روزهای آینده وجود داشته باشد.

به گزارش تسنیم، هم اکنون در خیابان فردوسی صرافی‌ها دلار را با قیمت ۲۹۱۵ تومان، یورو را با قیمت ۳۹۷۵ تومان، ‌ پوند انگلیس را با قیمت ۴۸۰۰ تومان، درهم امارات متحده عربی با قیمت ۸۰۰ تومان و یوان چین با قیمت ۴۸۸ تومان می فروشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار