|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۱۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد:

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام زمان امداد جاده ای در مبادی ورودی پایتخت که به ۶ دقیقه کاهش یافته است گفت: مسافران نوروزی در حوادثبه شماره ۱۱۲ ندای امداد که بدون سیم کارت نیز ارتباط برقرار می کند تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، غلام رضا گنج آبادی در حاشیه بازدید مجتبی سیف قائم مقام سازمان امداد و نجات از پایگاه های امدادی عوارضی اتوبان تهران - قم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان تهران با ۳۲ پایگاه و پست امدادی به همراه ۳۹ آمبولانس و ۷۰۰ نجات گر در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران در محورها و مبادی ورودی به پایتخت خدمات امدادی ارائه می دهد و در حال حاضر نیز زمان امداد جاده ای پایتخت به ۶ دقیقه و یک ثانیه رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به نجات ۸۱ نفر از حوادثمتعدد جاده ای در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد: ۴۵ نفر از مصدومان برای درمان بیشتر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۹ نفر نیز در محل حادثه تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و در این راستا تاکنون ۱۴۰ تیم امدادی برای پاسخگویی به حوادثجاده ای پایتخت اعزام شده اند.

گنج آبادی عنوان کرد: مسافران نوروزی می توانند در طی حوادثجاده ای با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند و این مسئله را باید آگاه باشند که شماره ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت نیز از طریق تلفن همراه قابل تماس و ارتباط گیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به مهمترین حوادثجاده ای پایتخت در ایام نوروز که منجر به ۵ عملیات رهاسازی مصدومان از خودروهای تصادفی شد، اشاره کرد و گفت: در تاریخ های اول فروردین، ۴ فروردین و ۵ فروردین تصادفات شدیدی داشتیم که در مجموع بیش از ۲۰ نفر از مصدومان این تصادفات مورد امدادرسانی قرار گرفتند و برخی از آنان نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

گنج آبادی به حوادثکوهستانهای پایتخت که در ایام نوروز ۵ نفر از حادثه دیدگان نجات یافتند اشاره کرد و افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران نیز با برپایی پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نورزوی توانسته اند به ۲۰ هزار مسافر در مبادی ورودی و خروجی پایتخت خدمات ارائه دهند.

به گزارش تسنیم، در بازدید قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه های جاده ای اتوبان تهران - قم فعالیت ها و اقدامات امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار