|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۲۸

از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در بزرگترین جبهه اقتصادی کشور حضور یافت و با مدیران دست اندر کار طرح توسعه فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی دیدار کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از شرکت ملی نفت ایران، رکن الدین جوادی، روز سه شنبه(پنجم فروردین) به همراه وزیر نفت و جمعی دیگر از مدیران شرکت ملی نفت ایران، در عسلویه حضور یافت و با مدیران، مجریان و کارکنان طرح توسعه فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

در سفر وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و همراهانشان به عسلویه، نشست هم اندیشی با حضور مدیران شرکت نفت و گاز پارس و مجریان طرح توسعه فاز ۱۲ پارس جنوبی برگزار شد.

معاون وزیر نفت در این هم اندیشی آخرین وضعیت و جزئیات عملیات اجرایی طرح توسعه فاز ١٢ میدان گازی پارس جنوبی را ارزیابی و دستورهای لازم برای شتاب بخشی به روند اجرای این طرح را صادر کرد.

مهندس بیژن زنگنه هم در این نشست بیان امیدواری کرد که توافق ها و وعده های این نشست در زمان تعیین شده محقق و عملیاتی شود.

جوادی، در سفر به پایتخت انرژی ایران، به ترتیب از بخش خشکی فازهای ١٢، ١۴، ١٩، ١٣ و ٢٢ تا ٢۴ پارس جنوبی به طور عمومی بازدید کرد، اما از روند اجرای طرح توسعه فاز ١٢ پارس جنوبی بازدید ویژه و اختصاصی داشت.

طرح توسعه فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی با هدف تولید ۷۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی جهت تحویل به شبکه سراسری پیش بینی شده است. تولید ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی و ۷۵۰ تن گوگرد در روز نیز در این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار