|
|
کدخبر: ۱۵۰۴۵۴

خبرگزاری تسنیم: ۳۶ هزار و ۳۰۹ تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ۸۸۳ میلیارد ریال روز دوشنبه در بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در روز یازدهم فروردین امسال ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم و ۸۰۰ تن گوگرد کلوخه توسط شرکت پالایش نفت اصفهان به ترتیب به قیمتهای ۱۰۷۷۹ و ۴۰۳۱ ریال در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا داد و ستد شد و ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز توسط مشتریان خریداری شد.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز در این روز موفق به فروش ۲۵۰۰ تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن و ۳ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی شد و پتروشیمی تبریز هم در مجموع ۱۹۰۰ تن انواع پلی استایرن معمولی، مقاوم و انبساطی را به همراه پلی اتیلن سنگین دورانی در این تالار به فروش رساند.
همچنین ۳۹۹ تن پلی اتیلن سنگین تزریقی پلیمر کرمانشاه، ۱۵۱۲ تن پلی پروپیلن نساجی شرکت نوید زرشیمی و ۲۶۴۰ تن پلی پروپیلن نساجی پتروشیمی مارون از دیگر معاملات تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی طی روز دوشنبه به شمار می رود.
افزون بر این در این تالار ۷۱۲ تن پلی اتیلن سبک فیلم پتروشیمی لاله، ۱۵۴۰ تن پلی اتیلن سبک فیلم پتروشیمی آریاساسول و ۵۰۶ تن پلی اتیلن سنگین فیلم پتروشیمی آریا ساسول توسط مشتریان خریداری شد. پتروشیمی شازند نیز دیگر تولیدکننده ای بود که توانست ۸۰۰ تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن خود را در این تالار به فروش برساند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار