|
|
کدخبر: ۱۵۳۰۲۵

مدیرعامل آبفای استان تهران با اعلام اینکه تکمیل شبکه فاضلاب تهران نیازمند ۱۰ هزارمیلیاردتومان اعتبار است گفت: در صورت همکاری دستگاه های مرتبط، تا پایان سال جاری ۶۵ درصد تهران زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پرورش در جریان بازدید رئیس شورای شهر تهران از تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران، با تشریح اقدامات انجام شده برای تامین منابع مالی طرح فاضلاب تهران از قبیل فاینانس داخلی، پیش فروش انشعاب فاضلاب، دریافت وام از بانک توسعه اسلامی، فاینانس خارجی، BOT و بیع متقابل گفت: تا پایان سال ۹۲ بیش از ۵۵ درصد مشترکان تهرانی زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تکمیل شبکه فاضلاب تهران از دغدغه های اصلی است اظهارداشت: امسال در صورتی که دستگاه های مرتبط با اجرای پروژه از قبیل شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه ها همکاری کنند ۶۵ درصد مردم تهران زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرند؛ در عین حال برای تکمیل شبکه فاضلاب تهران، ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل آبفای استان تهران ابراز امیدواری کرد این طرح محیط زیستی سه تا پنج سال آینده به طور کامل تکمیل شود. رئیس شورای شهر تهران نیز در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران ابراز امیدواری کرد در سال ۹۳ جهش چشمگیری در روند تکمیل طرح فاضلاب تهران انجام شود.

مسجدجامعی در این بازدید با قدردانی از تلاش هایی که طی سال های اخیر برای تکمیل این طرح صورت گرفته است، همکاری و مشارکت همه ارگان ها و سازمان های مرتبط با این طرح را خواستار شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار