|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۶۲

یک کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران از فردا بعدازظهر در پایتخت خبرداد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیمدر خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در برخی مناطق شرق کشور وزش باد نسبتاً شدید رخ می دهد و در سایر مناطق نیز جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز و سه شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر افزایش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود، ادامه داد: از روز سه شنبه تا جمعه با عبور موج جدید بارشی، در غرب، دامنه جنوبی البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

** وزش باد شدید بر روی کشور عراق و گردو خاک در غرب کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه چهارشنبه بارش پراکنده برای دامنه جنوبی البرز و سواحل دریای خزرو شمال شرق کشور پیش بینی شده است، افزود: پنج شنبه و جمعه با موج جدید، بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق برای غرب، شمال غرب کشور و جنوب دامنه البرز پیش بینی می شود.

گودرزی گفت: از امروز بعدازظهر و سه شنبه به سبب وزش شدید باد بر روی کشور عراق، قسمت های غرب و جنوب غرب گرد و خاک را شاهد خواهیم بود همچنین باید بگویم برای استان سیستان و بلوچستان سرعت وزش باد ۱۵ متر بر ثانیه خواهد بود.

**تهران فردا بعدازظهر بارانی می شود

وی با بیان اینکه امروز آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و فردا بعدازظهر نیز نیمه ابری، بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود، ادامه داد: دمای هوای امروز پایتخت امروز ۲۲ درجه و فردا صبح به ۱۰ درجه خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: برای اکثر نقاط کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که امروز برای تهران یک درجه افزایش دما را شاهد هستیم همچنین باید بگویم تهران تا چهارشنبه افزایش دما خواهد داشت و هوای تهران امروز با وجود ناپایداری سالم پیش بینی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار