|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۴۶

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هر امامزاده قرارگاهی مستحکم در عرصه مدیریت جهادی فرهنگ کشور است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجةالاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «سال اقتصاد و فرهنگ، باعزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: مدیریت مردمی و خالصانه مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان، می تواند با ایجاد نظم ساختاری و جهادی در این مجموعه ها، آن ها را به قطب های فرهنگی تأثیرگذار تبدیل و نهضتی عظیم در کشور تبدیل کند.

وی تصریح کرد: لازمه تحقق مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، وجود عزم ملی و حضور آحاد مردم در عرصه فرهنگ بوده که یکی از بهترین بسترها برای آن، بهره گیری از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه و امامزادگان است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تلاش شبانه روزی بیش از ۲۸ هزار نفر از کارکنان، هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه در ایام نوروز بیان کرد: در این روزها شاهد حضور چشمگیر و میلیونی همه اقشار مردم در امامزادگان سراسر کشور بودیم که نشان از این ظرفیت ارزشمند است.

وی ادامه داد: آماج تیرهای مسموم دشمن در عرصه فرهنگ را قلب پاک جوانان و جامعه بوده و با جنگ نرم دشمنان، حضور افسران خوش فکر و با روحیه جهادی در پایگاه آستان مقدس امامزاده ها، پشتوانه ای ارزشمند و تبدیل این بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، بهترین سنگر است.

شرفخانی متذکر شد: ارتقای سطح معرفتی افراد و پیوندشان با اهل بیت(ع) ابزاری نیرومند در عرصه تهاجمی که امروز به جنگ نرم و خزنده با دشمنان اسلام تبدیل شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: اولویت های این سازمان امسال در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، توسعه و راه اندازی مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه است.

شرفخانی خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی، طلایه داران عزم ملی در بحثفرهنگند و بقاع متبرکه با حضور و مدیریت کاملاً مردمی، ظرفیتی عظیم در این زمینه دارد که به یاری الهی بهره گیری از آن، جامعه اسلامی را به تحقق آرمان جهانی حضرت ولی عصر(عج) هر چه نزدیک تر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار