|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۵۸

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت از انجام یک زایمان چهارقلو در این بیمارستان خبر داد و گفت: جنسیت هر چهار نوزاد این زایمان دختر است.

لیلا عارفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درجیرفت، با اشاره به اینکه این زایمان صبح روز یک شنبه هفته جاری در بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت انجام شد، اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت عمومی مادر رضایت بخش است اما سه نوزاد این زایمان به سبب مشکلات تنفسی به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه این زایمان به شیوه سزارین انجام شده است، افزود: جنسیت هر چهار نوزاد دختر است و بین ۱۷۰۰ تا ۱۹۰۰ گرم وزن دارند.

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت، با اشاره به اینکه مشکل خاصی این نوزادان را تهدید نمی کند، تصریح کرد: هر چهار نوزاد به سبب کمی شیر مادر، با شیر خشک تغذیه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه این دومین زایمان مادر ۲۶ ساله این نوزادان است، بیان کرد: در حال حاضر این مادر صاحب یک فرزند پسر شش ساله است.

عارفی با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت نهایت همکاری را با پدر و مادر این چهارقلوها بعمل آورده است، خاطرنشان کرد: بدون شک هزینه مراقبت و نگهداری از این نوزادان بسیار زیاد است و نهادهای دولتی و حمایتی باید از این خانواده پشتیبانی کنند.

شغل پدر این چهارقلوهای جیرفتی کارگر است و در یک خانه استیجاری سکونت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار