|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۶۲

خبرگزاری تسنیم: موسسه تامسون رویترز قصد دارد تا پس از برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران، فرصت های تجاری در ایران را پیگیری کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، موسسه تامسون رویترز قصد دارد تا پس از برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران، فرصت های تجاری در ایران را پیگیری کند.
بر اساس گزارش رویترز، سخنگوی بخش اخبار جهانی و تامین اطلاعات تامسون رویترز، تایید کرد که این موسسه اوایل این هفته نشستی را با نمایندگانی از بازار بورس تهران در این زمینه برگزار کرده است.
اما سخنگوی تامسون رویترز گفت که این موسسه از تحریم ها علیه ایران آگاه است و «از تمامی قواعد و مقررات تحریم ها تبعیت می کند.»
سخنگوی رویترز ادامه داد: «مطابق با این مقررات، از جلسه مذکور برای بیان منافع مشترک در بررسی فرصت های تجاری احتمالی در صورتی که تحریم ها اجازه بدهند و فرصت های مذکور با اهداف تجاری ما هماهنگ باشند، استفاده شد.»
وی در ادامه اظهار داشت، دو طرف در این نشست در مورد هیچ گونه توافقی با یکدیگر گفت و گو نکردند.
ایران و گروه ۱ + ۵ در ۲۴ نوامبر سال گذشته میلادی در ژنو به توافقی دست یافتند که مسیر را برای حل و فصل اختلافات بر سر برنامه هسته ای ایران هموار می کند. این توافق از روز ۲۰ ژانویه اجرایی شده است.
بر اساس توافق ژنو، شش قدرت جهانی باید بخشی از تحریم ها علیه ایران را کاهش دهند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیز بخش هایی از فعالیت های هسته ای خود را محدود سازد.
انتهای پیام / / ۳۷

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار