|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۸۵

امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» شد.

گروه فرهنگی مشرق- حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی طی حکمی امیرحسین علم الهدی را به سمت مدیریت اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» منصوب کرد.

در متن حکم ایوبی به امیرحسین علم الهدی چنین آمده است:

آقای امیرحسین علم الهدی به موجب این حکم به سمت مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» منصوب می شوید.

این سینما علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم های هنری و تجربی، می تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اندیشه های خلاق جوانان علاقمند به هنر هفتم باشد.

انتظار می رود با تکیه بر اصول کلی تدوین شده سینمای هنر و تجربه که محصول جلسات متعدد جمعی از نخبگان کارآزموده این عرصه است، به سرعت این طرح مهم را اجرایی نمایید.

سوابق ارزشمند و به ویژه آگاهی و آموزش روزآمدتان در حوزه توزیع و نمایش، نویدبخش چشم اندازی روشن برای موفقیت این تجربه است. موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

امیرحسین علم الهدی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و دارای مدرک اقتصاد اجتماعی است. در کارنامه حرفه ای وی مواردی چون مدیرگروه تولیدات ویژه شبکه جام جم(۱۳۷۹)، عضو هیأت اجرایی برگزارکننده جشنواره بین المللی فیلم فجر(۱۳۷۶تا ۱۳۷۸) و(۱۳۸۱ تا ۱۳۸۹)، مشاور مدیرعامل بنیاد فارابی در حوزه توزیع و نمایش(۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰)، مشاور اجرایی مدیرعامل خانه سینما(۱۳۸۶)، مشاور پخش و توزیع سینمایی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران(۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸)، مدیرعامل شرکت پخش نمایشگران و مدیر پردیس سینمایی زندگی(۱۳۸۸)، معاون پردیس های سینمایی شهرداری تهران، مدیر راه اندازی پردیس های سینمایی رازی، تماشا، راگا و تماشا، مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره(۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲)، نماینده خانه سینما در شورای صنفی نمایش(۱۳۸۸ و ۱۳۸۹) و… دیده می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار