|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۰۷

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز جمعه ۲۹ فروردین، پرواز باری و مسافری در ۳ فرودگاه امام خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نمی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور؛ ابراهیم شوشتری افزود: به مناسبت ۲۹ فروردین ماه(روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه های کشور، مقرر شد در ساعات مذکور ۲۹ فروردین ماه، در راستای حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه های امام خمینی(ره)، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود.

شوشتری تأکید کرد: تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

وی یادآور شد: مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار