|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۹۸

واعظی:

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات عملکرد وزارتخانه متبوع خود و پست بانک ایران در ثبت نام مرحله دوم یارانه ها را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور شخصاً از عملکرد مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر نمود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران امور این بانک ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته گفت: مهمترین سرمایه پست بانک ایران، اعتبار آن است که باید تلاش کنید همواره با نوآوری و فعالیت مضاعف در راستای اهداف، ماموریت و چشم اندازهای بانک حرکت کرده و آن را بهبود بخشید.

وی افزود: پست بانک ایران می تواند به عنوان بانک عامل وزارتخانه و مجموعه های ذیربط باشد و تمامی عملیات بانکی ریالی - ارزی اعم از امور جاری و حوالجات بین المللی را انجام دهد. باید از تجارب نیروهای متخصص در امر خرده بانکداری بیشتر استفاده شود تا پست بانک ایران بتواند در مناطق محروم، روستاها و شهرهای کوچک به نحو مطلوب خدمت رسانی کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأکید بر چابک سازی واحدها تصریح کرد: پست بانک ایران با بهره گیری از امکانات موجود از جمله بسترهای وزارتخانه و مزیت های پست نظیر؛ دفاتر، نیروی انسانی، وسائل نقلیه و ساختمان می تواند در هزینه های خود صرفه جوئی کرده و سوداوری بیشتری داشته باشد.
واعظی تأکید کرد: عملکرد وزارتخانه و پست بانک ایران در ثبت نام مرحله دوم یارانه ها بسیار عالی بود و حتی دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان شخصاً از عملکرد مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر نمود ولی ما نباید به همین اکتفا کنیم و باید تلاش کنیم بسترهای بانکداری الکترونیکی را بیشتر تقویت نمائیم.
وی عنوان نمود: به دنبال تحول پست بانک ایران هستیم و تلاش می کنیم این بانک خدمات بیشتری را به هموطنان درسطح کشور ارائه نماید. این بانک باید الگوی بانک هوشمند باشد چون بسترهای لازم را به واسطه وزارتخانه دراختیار دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر ایجاد شرکت های اقماری پست بانک ایران برای خدمت رسانی و درآمدزائی بیشتر اضافه کرد: همواره باید با شناسائی و احصاء نیازهای مردم به ویژه روستائیان به دنبال نوآوری در خدمات باشیم تا بتوانیم در فضای رقابت موفق عمل کنیم. پست بانک یک بنگاه اقتصادی است که باید به اصل سودآوری نیز همواره توجه داشته باشد.
واعظی بیان داشت: چشم انداز، مأموریت ها، اهداف و برنامه های این بانک بسیار خوب تنظیم شده و از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم بسیار قوی و کاربردی نیز اجرا شود.
وی در ادامه بر نظارت مستمر برای جلوگیری از تخلفات، بازاریابی قوی، پیگیری وصول مطالبات، ارائه آموزش های کاربردی برای مدیران و کارکنان، مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، چابک سازی ساختارها و استفاده از نیروهای متعهد، متخصص، دلسوز و کارا نیر تأکید نمود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان عنوان کرد: لازم است پست بانک ایران با وزارتخانه ها، سازمان ها به ویژه در زمینه های صنایع دستی، کشاورزی برای کارآفرینی و اشتغال زائی و کمک به کارگاه های تولیدی کوچک و کشاورزی تعامل بیشتری داشته باشد.
مهندس ضیائی مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست گفت: چشم انداز پست بانک ایران تبدیل شدن به بزرگترین خرده بانکدار کشور است.
وی در ادامه ضمن تشریح مأموریت، اهداف و راهبردهای بلندمدت پست بانک ایران به اهم اقدامات و دستاوردهای این بانک در سال ۹۲ و همچنین برنامه های سال ۹۳ پرداخته و اظهار داشت: گسترش خدمات پولی و مالی در شهرها و روستاها، کمک به توسعه سیستم بانکی، کمک به کاهش ترددهای غیرضرور، کمک به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه خدمات مالی خرد از مهمترین اهداف پست بانک ایران می باشد.
انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار