|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۲۳

فعالان اقتصادی و صنعتگران، عصر امروز چهارشنبه با معاون اول رئیس جمهور گفتگو خواهند کرد. در این دیدار، وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت حدود ۵ روز از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و درخواست های متعدد بخش های مختلف تولیدی برای بهره مندی از بسته حمایتی تولید در اجرای این مرحله از قانون، عصر امروز گروهی از صنعتگران و فعالان اقتصادی با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری دیدار خواهند کرد.

جهانگیری در این نشست ضمن گفتگوی صمیمانه با مدیران و نمایندگان شرکتها و انجمن های اقتصادی و صنعتی، سیاستهای دولت را در حمایت از بخش خصوصی تبیین و برنامه های دولت جهت تعامل با بخش خصوصی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور را تشریح خواهد کرد.

فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی هم مشکلات و درد و دل های خود را در زمینه سرمایه گذاری، تولید و صادرات، با معاون اول رییس جمهور در میان خواهند گذاشت تا زمینه رفع مشکلات این حوزه فراهم شود.

این نشست قرار است عصر چهارشنبه با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی و جمعی از شرکت های خصوصی، فعالان و انجمن های اقتصادی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار