|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۹

وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله وحید خراسانی /

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت گفت: متاسفانه دولت در موقعیت مناسبی پیکره سلامت را تحویل نگرفت و این اتفاق منجر به بروز مشکلات زیادی برای ما شده البته امسال یکی از برنامه های مهم دولت توجه جدی به سلامت به عنوان حق مسلم مردم است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم،به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید حسن هاشمی در دیدار با آیت الله وحید خراسانی اظهار کرد: ای کاش اجازه مستند سازی از بیانات شما داده می شد و ما می توانستیم صدا و تصویر این جلسه بسیار تاثیر گذار را به همکاران خوب خودمان برسانیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: امسال یکی از برنامه های مهم دولت توجه جدی به سلامت به عنوان حق مسلم مردم است.

وی با اشاره به اینکه توقع عمومی در حال حاضر بیش از توان ما است و امیدواریم که در جای جای میهن اسلامی بتوانیم خدمت کنیم، تصریح کرد: ما در اینجا حاضر شدیم که دعای شما و راهنمایی های ارزشمندتان بتواند کمک کننده راه ما باشد. من و حدود ۴۰۰ هزار نفر از همکارانم محتاج راهنمایی ها و دعای شما هستیم و معتقدیم اگر مردم راه های پیشگیری و خودمراقبتی را بدانند، هم هزینه های دولت کاهش می یابد و هم موفقیت بیشتر مردم را به همراه دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروزه بحثسلامت منجر به بروز مشکلات بسیار زیادی برای برخی از کشور ها شده است و ما در استان قم نیز اعتراضات مردم را نسبت به مشکلات این حوزه شنیدیم و متاسفیم که با وجود جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری و با وجود زحمات فراوان همکارانم در این استان، نسبت به شاخص های اصلی و استاندارد سلامت عقب هستیم.

وی گفت: متاسفانه دولت در موقعیت مناسبی پیکره سلامت را تحویل نگرفت و این اتفاق منجر به بروز مشکلات زیادی برای ما شده است.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار