|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۹۲

سفیر ایران در باکو:

خبرگزاری تسنیم: سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان گفت: نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در ماه اوت، مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه خبری آذر نیوز، کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در ماه آگوست تشکیل جلسه می دهد.
محسن پاک آئین، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان گفت: «نمایندگان وزارتخانه های مختلف و نهادهای مرتبط ایران و آذربایجان، نشست قبلی خود را در روز سوم ماه می برگزار کردند تا زمینه را برای نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور آماده کنند.»
پاک آئین افزود، در جریان سفر الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان به تهران، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی منصوب شد.
علی اف روز ۹ آوریل به تهران سفر کرد و با مقامات ایرانی در زمینه های مختلف به بحثو تبادل نظر پرداخت.
سفیر ایران در آذربایجان در ادامه اظهار داشت: «نشست با نمایندگان وزارتخانه های مختلف و نهادهای آذربایجانی مرتبط ایران نشان دهنده میزان جدیت ایران در اجرای توافقات منعقده در طی سفر رئیس جمهور آذربایجان به تهران است.»
وی افزود: ایران سیاست توسعه روابط با کشورهای همسایه و به خصوص آذربایجان را دنبال می کند و امروز زمینه مساعدی برای بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی دو کشور وجود دارد.
انتهای پیام / / ۱۵

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار