|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۳۹

عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس:

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس گفت: مجلس تغییر کاربری غیرقانونی بوستان مادر را پیگیری می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بررسی های نقشه هوایی بوستان مادر واقع در منطقه ۵ تهران نشان می دهد این زمین روز به روز بیشتر آب می رود و به جای فضای سبز و درخت، در آن برج سبز می شود. بررسی های نقشه هوایی این زمین نشان می دهد تذکر محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره وضعیت اسفناک فعلی این زمین، پیشینه ای طولانی دارد که عمدتا مربوط به سال های بعد از ۸۸ می شود. به گونه ای که بین سال های ۸۸ تا تیرماه ۹۲ بیشترین تغییرات از لحاظ تغییر کاربری و سطح اراضی پهنه سبز در این منطقه اعمال شده است.

در همین رابطه، کمال الدین پیرمؤذن عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با اعلام اینکه قوه مقننه به موضوع تغییر کاربری بوستان مادر، ورود پیدا می کند، گفت: به دلیل شکایت های مردمی مجلس نیز خواستار توضیحاتی از شهرداری در این رابطه شده ایم.

به گفته او در جلسه ای اعضای فراکسیون محیط زیست شورا با مجلس داشتند این موضوع پیگیری شد که رئیس کمیسیون اطلاع دقیقی از موضوع نداشت و قرار شد گزارشی در این رابطه به سایر نمایندگان عضو فراکسیون ارائه کند.

وی ادامه داد: ما از شهرداری توضیحاتی در خصوص تغییر کاربری بوستان مادر خواهیم خواست و مجلس به راحتی از کنار این موضوع عبور نخواهد کرد تغییر کاربری غیرقانونی در بوستان مادر، در نقشه های هوایی زیر به صورت واضح، مشخص است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار