|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۹۷

در حالی که شب گذشته بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود در مصلی پایان داد، این نمایشگاه به صورت مجازی همچنان دایر است و امکان خرید آنلاین کتاب در سامانه مربوطه فراهم شده است.

گروه فرهنگی مشرق- محمدرضا حاتمی رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: تمام کسانی که بُن کارت کتاب را دارند و موفق نشده اند در نمایشگاه امسال کتاب بخرند، می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه آنلاین کتاب تهران به نشانی tribf. net کتاب های مورد نظر خود را سفارش دهند و آنها را از طریق پست دریافت کنند.

سامانه فروش آنلاین نمایشگاه کتاب تهران در روزهای پایانی این نمایشگاه و با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و انجمن فرهنگی ناشران بین الملل ایرانیان راه اندازی شده است. در مرحله اول ایجاد این سامانه، کتاب های ناشرانی که اطلاعات آنها به روز بوده، بارگذاری شده اما این امکان در اختیار سایر ناشران هم هست که فهرست کتاب های خود را به این سامانه اضافه کنند.

در حال حاضر اطلاعات بالغ بر ۱۲ هزار کتاب فارسی دانشگاهی و ۲۰ هزار کتاب خارجی در سامانه مربوطه بارگذاری شده و به زودی کتاب های بیشتری از ناشران دانشگاهی به این مجموعه اضافه می شود.

در سامانه فروش آنلاین نمایشگاه کتاب، امکان خرید با بن کارت های دانشجویی وجود دارد و آن دسته از دانشجویان که به رغم دریافت بن کتاب، موفق به خرید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نشده اند، می توانند تا پایان خردادماه کتاب مورد نظر خود را از این سامانه خریداری کنند.

آنها می توانند با ثبت نام در پایگاه رمز عبور دریافت کنند و سپس با انتخاب کتاب مورد نیاز، مبلغ فاکتور را با استفاده از بن کتاب و یا کارت های شتاب خود پرداخت کنند.

این سامانه که با همکاری بانک صادرات و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را ه اندازی شده، امکان خرید آنلاین کتاب و ارسال آن به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن را فراهم ساخته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار