|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۷۷

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که سقفی برای پرداخت هزینه های پزشکی وجودندارد، گفت: در انتخاب تعهدات بیمه طلایی سعی شده، تعهداتی انتخاب شود که بیشترین دغدغه همکاران فرهنگی را شامل می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکزاطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش فرشیدسیاری درخصوص بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان گفت: قرارداد بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان(بیمه طلایی) با شرکت بیمه ایران به مدت چهارسال در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای سال جاری نیز توافقات اولیه با شرکت بیمه ایران برای اجرای قرارداد حاصل شده و امید است با همکاری مناسب شرکت بیمه ایران از تاریخ اول خرداد ۹۳ این قرارداد اجرا و تمامی فرهنگیان متقاضی بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بابیان این که تمام فرهنگیانی که تاکنون عضو بیمه طلایی نبوده و یا تغییری در تعداد افراد تحت تکفل آنان بوجود آمده است، می توانند تا پایان اردیبهشت ماه به ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند، افزود: همچنین برای جلوگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات به فرهنگیان، قرارداد سال گذشته به مدت یک ماه تمدید و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت کارت طلایی بیمه شدگان دارای اعتبار است.

** انتخاب تعهدات بیمه ای متناسب با نیازهای فرهنگیان

سیاری با اشاره به فرآیند تکمیل سایر نیازهای بیمه ای کارکنان یادآورشد: در انتخاب شرایط وقراردادهای بیمه ای سعی شده، تعهداتی انتخاب شود که بیشترین دغدغه وفراوانی را درتامین هزینه های پزشکی ومشکلات همکاران فرهنگی برطرف کند.

وی ازحذف تعهدات مربوط به تهیه عینک و دندانپزشکی درسال جدیدخبر داد و تصریح کرد: تمام تعهدات سال قبل به قوت خود باقی است و سقفی برای پرداخت هزینه های پزشکی و دارویی و ویزیت پزشکان به خصوص هزینه های کمرشکن بیمارستانی و تشخیصی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی و تأمین هزینه درمان بیماران صعب العلاج در قرارداد جدید وجود ندارد و هزینه ها به هر میزانی که باشد، پرداخت می شود.

سیاری در خصوص حذف خدمات دندانپزشکی، گفت: به علت پیش بینی بعضی از خدمات دندانپزشکی توسط دولت در خدمات بیمه های پایه و همچنین نرخ بالای حق بیمه تعهدات دندانپزشکی این پوشش از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست(حدود ۶۰ درصد حق بیمه تعهدات دندانپزشکی در یکسال) ضمناً بهره مندی بیمه شدگان از مزایای آن به دلیل عدم حضور پزشکان طرف قراداد شرکت بیمه گر، در بسیاری از مناطق و نواحی کشور میسر نیست. با بررسی موضوع و به دلیل جلوگیری از افزایش نرخ حق بیمه درمان تکمیلی تعهد مذکور از فهرست خدمات حذف شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش همیشه خدمت به همکاران فرهنگی بازنشسته را وظیفه خود می داند، تصریح کرد: تمامی اموربیمه ای مربوط به کارکنان بازنشسته، دراختیارسازمان بازنشستگی کشوری است و هرگونه پیگیری بابت افزایش تعهدات و یا کاهش نرخ حق بیمه می بایست از طریق صندوق بازنشستگی و وزارت تعاون، کار و رفاهی اجتماعی انجام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار