|
|
کدخبر: ۱۸۱۳۰۵

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر گسترش حمل و نقل عمومی در منطقه 21 توصیه کرد که خط 4 مترو به این منطقه کشیده شود.

به گزارش امیدنیوز ، محسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی-مشارکتی شهرداری منطقه 21 شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: می توان با ایجاد 4 ایستگاه مترو مشکل حمل و نقل عمومی این منطقه از تهران را رفع کرد و مطالعات این امر در حال انجام است.
وی همچنین در خصوص زمان احداث خط 7 متروی پایتخت اظهار داشت: خط 7 مترو در زمان شهردار گذشته به صورت ناقص افتتاح شد و لازم بود که ابتدا این خط ایمن و سپس به بهره برداری برسد که این مهم در حال انجام شدن است.
هاشمی ادامه داد: مشکل سیگنالینگ این خط از مترو تهران تقریبا حل شده و نصب هواکش و مباحث مربوط به ایمنی در حال انجام است و امیدواریم این خط زودتر افتتاح شود.
به گفته هاشمی، منطقه 21 شهرداری ظرفیت های مناسبی برای پیشرفت دارد و با جمعیت 187 هزارنفری خود به لحاظ درآمدی نیز یکی از مناطق ممتاز پایتخت است.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پروژه های مشارکتی در حال انجام در منطقه 21 خاطرنشان کرد: bot روش مرسومی در دنیا است و bolt هم جدیدا مطرح شده و باید روش های جدید مورد استفاده در کشورهای پیشرفته دنیا در تهران اجرا شود.
(قرارداد های بی.او.تی (B.O.T) یا ساخت، بهره برداری و انتقال ( واگذاری ) به قراردادهایی گفته می شود که در آن شرکت یا شرکتهایی در قبال امتیازاتی، اقدام به اجرای پروژه های سنگین ( به لحاظ مالی ) نموده، مدت محدودی از پروژه اجرا شده، منتفع گردیده و سپس پروژه یعنی مستحدثات را به طوریکه امکان فعالیت کامل را داشته باشد، بلا عوض به طرف دیگر که - عموما دولتها یا شرکتهای وابسته به دولت می باشند - انتقال می دهند. )
به گزارش ایرنا، صبح امروز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به همراه محمدعلیخانی، محمودمیرلوحی و شهربانو امانی 3 تن از اعضای دیگر شورا در معیت حسن رباطی معاون امور مناطق شهرداری و حسن رحمانی شهردار منطقه 21 از پروژه های عمرانی-مشارکتی منطقه 21 تهران بازدید کردند.
تهرام/1109/9343 / 1539

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار