|
|
کدخبر: ۱۹۲۰

شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۲ تهران باید تهران قدیم را به جلوه بکشد گفت: در حال حاضر مرکز شهر تهران بی‌هویت‌ترین بخش شهر محسوب می‌شود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم آیین گشایش موزه مکتب کمال‌الملک، بابیان مطلب فوق اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در کمتر از یک دهه فضای تهران قدیم را در تهران جدید به نمایش بگذاریم و مرکز شهر را بتوانیم بازسازی کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری تهران این است که تحت هر شرایطی تهران قدیم را به عنوان مرکز تهران جدید احیا کند و در طرح تفصیلی نیز به آن اشاره شده است.

نامبرده افزود: تمام تلاش ما این است که در حین ارائه خدمات عمرانی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته باشیم و از سه ماه پس از شروع کار در شهرداری تهران به این نکته توجه داشته‌ام.

شهردارتهران تصریح کرد: در تمام دنیا وظایف شهرداری‌ها بیشتر جنبه خدماتی به خود گرفته است و اینکه به موضوعات عمرانی توجه بیشتری شود.

وی بااشاره به اینکه علاوه بر خدمات عمرانی، شهرها به ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی نیز نیاز دارند و باید به این ابعاد توجه بیشتری شودگفت: شهر تهران در حال حاضر با موضوعات حاشیه‌نشینی، آلودگی هوا و آلودگی صوتی به شهری پراضطراب و شلوغ تبدیل شده است و دیگر محلی برای یک زندگی آرام و سالم نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار