|
|
کدخبر: ۱۹۴۲

بزرگترین عمل ترمیم صورت در ایران که از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، ساعت هشت صبح امروز بزرگترین عمل جراحی ترمیم صورت موسی شیخ، مردی که ۹ سال پیش صورتش پس از برخورد با گاردریل شکسته، تغییر کرده بود، آغاز شد. عمل سنگینی که پزشک معالجش پیش از این اعلام کرده بود که حدود پنج ساعت زمان می‌برد و حالا پس از گذشت چهار ساعت و ۳۰ دقیقه از آغاز عمل، این جراحی پایان یافت.

دکتر فرزاد فضیلت، متخصص جراحی فک و صورت که درمان رایگان «موسی شیخ» را پذیرفته است با اعلام خبر اتمام این جراحی بزرگ، گفت: از عمل جراحی شیخ کاملا رضایت دارم.

وی با بیان اینکه مهمترین قسمت عمل جراحی، جداسازی پوست از غشای مغزی این فرد بود، گفت: به لطف خدا و دعای خیر مردم، این مرحله به سلامت پشت سر گذاشته شد.

این متخصص جراحی فک و صورت با بیان اینکه معتقد است سخت‌ترین عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، گفت: عمل جراحی غیرقابل پیش‌بینی بود و به لطف خدا، مرحله اول عمل جراحی این فرد با موفقیت به اتمام رسید.

همچنین دکتر نصرالله اکبر، متخصص جراحی مغز و اعصاب که دکتر فضیلت را در این عمل بزرگ همراهی می‌کرد، با بیان اینکه عمل بسیار موفقیت‌آمیز و خوب طی شد، گفت: «شیخ» راه طولانی برای درمان در پیش دارد، اما در مرحله اول که در مورد نصب قطعه طراحی شده پیشانی و گونه سمت راست بود، این عمل با موفقیت طی شد.

۹ سال پیش موسی شیخ بر اثر انحراف موتورسیکلتش با گاردریل شکسته برخورد کرد و صورت خود را از دست داد که با کمک خیران، صبح امروز خود را به تیغ جراحان سپرد تا صورت جدیدی به دست آورد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار