|
|
کدخبر: ۲۱۵۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر حل وضعیت خانه‌ی سینما گفت: دوستان در حال توافق هستند. الان اساسنامه‌ی جدید را پذیرفته‌اند و در حال گفت‌وگو هستند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی که در حاشیه‌ی ضیافت افطار معاونت فرهنگی وزارت ارشاد سخن می‌گفت، افزود: قرار شده است دوستان در این زمینه تفاهم کنند و این موضوع تمام شود و برود.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، نظرتان درباره‌ی سنگینی وزنه‌ی هنرمندانی که در مقابل در پلمپ‌شده‌ی خانه‌ی سینما تجمع کردند و آن‌هایی که مقابل این هنرمندان ایستاده‌اند، چیست؟ گفت: حالا بگذارید ما در این رابطه صحبت نکنیم.

حسینی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، در دوران تصدی‌تان در ارشاد کدام از آرزوهایتان محقق نشد، گفت: آرزویم حمایت گسترده‌تر از همه‌ی حوزه‌های فرهنگی بود ولی محدودیت‌های اعتبارات در بعضی از اوقات مانع می‌شد. ما باید هر مقدار می‌توانیم از سینماگران، ‌ اهالی تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و کتاب حمایت کنیم اما محدودیت‌های اعتباری مانع تحقق این خواسته شد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به دوران وزارت خود می‌دهید؟ گفت: دیگران باید به ما نمره بدهند، ما در حد توان سعی و تلاش خود را برای انجام امور انجام دادیم.

او در پایان به اهالی رسانه هم توصیه کرد، در انعکاس صحبت‌ها امانت‌دار باشند و آن‌ها را درست بیان کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار