|
|
کدخبر: ۵۷۱۶۵

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: در هفته بسیج شعارهای این هفته بر روی شیشه‌های ۲ هزار تاکسی در شهر تهران نوشته می‌شود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، محسن پیرهادی ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان کشور اظهار داشت: به عنوان یک بسیجی کوچک آرزوی توفیق برای تمامی سربازان نظام اسلامی دارم و امیدوارم که بسیجیان به قله‌های رفیعی در جهان دست بیابند و فرهنگ و اخلاق بسیج با روحیه جهادی در آحاد مردم کشور نقش ببندد.

پیرهادی درباره برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری در هفته بسیج اظهار داشت: امسال توفیق داشتیم در این هفته نقش کوچکی را ایفا کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه بسیج شهرداری تهران ۴۳ هزار نفر عضو هستند و ۳۴ حوزه مقاومت و ۲۳۴ پایگاه در شهرداری تهران فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه بسیج شهرداری یکی از مجموعه‌های بزرگ بسیج در استان است گفت: در این هفته یکسری اقدامات برای بسیجیان شهرداری که از پرسنل محسوب می‌شوند در نظر گرفته شده است.

وی به فعالیت‌های بین بخشی سازمان بسیج شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در فعالیت‌های بین بخشی نیز از دیگر گروه‌های بسیج که در حال اشاعه فرهنگ بسیجی در سطح شهر هستند حمایت می‌کنیم و امکانات شهر برای تبلیغات را در اختیار این گروه‌ها قرار می‌دهیم.

پیرهادی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج از بسیجیان نمونه شهرداری تهران تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی به برگزاری همایش‌ها به مناسبت هفته بسیج در پایتخت اظهار داشت: چند همایش بزرگ در هفته بسیج برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها برگزاری همایش پرچمداران حماسه و خدمت و همایش تجلیل از ۱۷۰ مادر و همسر شهید است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: غبارروبی از تمثال شهدا که در معابر ورودی کوچه‌ها و خیابان‌ها نصب شده است، توزیع ۱۰ هزار نسخه نشریه گلدسته با رویکرد هفته بسیج، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نصب پرچم‌هایی با شعار هفته بسیج و گفتمان‌های فرهنگ بسیجی از برنامه‌های سازمان در هفته بسیج است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد: در این هفته شعارهای هفته بسیج بر روی شیشه‌های ۲ هزار تاکسی در شهر تهران نصب می‌شود.

وی ادامه داد: جام فوتسال شهدای رسانه نیز در هفته بسیج با حضور تیم‌هایی از رسانه‌های مختلف در شهر تهران برگزار می‌شود.

پیرهادی خاطرنشان کرد: در این هفته دوره‌های آموزشی بینش مطهر برای خواهران و برادران و دوره‌های طرح مجازی بینش مطهر برای ۶۰۰ نفر برگزار می‌شود.

وی افزود: حلقه‌های مجازی سبک زندگی نیز برای ۳ هزار نفر آغاز می‌شود و ۵۰۰ دوره از آثار شهید مطهری با تخفیف ۷۰ درصد توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران یادآور شد: در مجموع ۱۴۵ برنامه اصلی و ۱۲ هزار و ۷۰۲ برنامه فرعی در هفته بسیج توسط سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود.

در پایانپیرهادیاز شورای شهر و شهرداری تهران برای حمایت از فرهنگ بسیجی و توسعه آن در سطح جامعه تشکر و عنوان کرد: به واسطه مساعدت این گونه مسئولان است که بسیج شهرداری تهران می‌تواند نقشی ایفا کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار