|
|
کدخبر: ۵۸۲۱۵

شاخص فرابورس در ادامه روند صعودی بازار از مرز ۸۸۰ واحد عبور کرد و در پایان معاملات بر روی ۸۷۵.۷ واحد تثبیت شد.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، رکوردشکنی آیفکس درحالی ادامه داشت که ۱۹۲.۷ میلیون اوراق بهادار به ارزش بیش از ۱۷۲۰.۵ میلیارد ریال در ۳۲ هزار دفعه داد و ستد شد و شاخصفرابورسبا افزایش ۱.۵ درصد معادل ۱۳واحد، بر روی ۸۷۵.۷ واحد ایستاد.

بر این اساس بیشترین حجم معاملات به تقاضای ۳۶.۲۴ میلیون سهمی برای بانک دی و ۲۷.۶۵ میلیون سهمی برای گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان اختصاص یافت و در عین حال بیشترین ارزش معاملات نیز به نام پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی جم به ترتیب با ۳۰۰.۷ و ۱۷۴.۷ میلیارد ریال ثبت شد.

در جریان معاملات امروز نماد بیمه کارآفرین به‌ دلیل برخورداری از محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد به میزان ۵.۱۸ درصد افزایش قیمت داشت و پس از آن گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی کازرون، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، کود شیمیایی اوره لردگان، پتروشیمی ممسنی و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در جریان معاملات امروز و درحالی‌که بیشتر نمادها با افزایش قیمت مواجه شدند، ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. بیشترین کاهش قیمت هم نصیب عمران و توسعه شاهد، مجتمع معادن مس تکنار و صنعتی مینو شد.

همچنین در مبادلات اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۸۹ هزار و ۹۹۰ برگه مشارکت شیراز تعلق داشت و اوراق تسهیلات مسکن نیز با نوسانات اندکی در حدود ۳۸۰ هزار ریال مبادله شد. در بازار ETF هم ۶۸۴ هزار و ۶۹۹ واحد صندوق قابل معامله کاریس به ارزش حدود ۸.۲ میلیارد ریال و ۴۹ هزار و ۸۹۰ واحد صندوق قابل معامله آسام به ارزش بیش از ۵۸۰ میلیون ریال معامله شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار