|
|
کدخبر: ۸۷۵۸۴

مسوولان اداره های کل هواشناسی و حفاظت محیط زیست استان تهران از افزایش مجدد آلودگی هوای پایتخت برای امروز و فردا(شنبه و یکشنبه) گزارش دادند.

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به خروج سامانه بارش زا ازکشور پیش بینی کرد: هوای تهران در روزهای شنبه و یکشنبه از لحاظ وجود ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار بگیرد.

محمد هادی حیدرزاده در عین حال، قرار گرفتن هوای تهران در شرایط اضطرار و هشدار و تعطیلی احتمالی اداره ها و مدارس در هفته آینده را بعید دانست.

وی با اشاره به گزارش های سازمانهواشناسیدرباره عبور سامانه های متعدد بارش زا ازکشوردر ماه جاری از ناپایداری هوا در اواسط هفته آینده خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست پایتخت هوای امروز و فردا را غبارآلود همراه با مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

وی، میانگین ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون امروز در فضای تهران را بر اساس سنجش ایستگاه های پایش آلودگی هوا ۱۰۱ و سالم بیان کرد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برای امروز و فردا جوی به نسبت آرام پیش بینی کرد.

وی درباره وضعیت هوا در هفته آینده نیز گفت: از اواخر روز یکشنبه سامانهبارشزایی از مرزهای غربی وارد استان تهران می شود که به تدریج افزایش ابر و در روزهای دوشنبه و سه شنبه سبب بارش باران و برف می شود.

وضعیت هوای تهران از ابتدای فصل پاییز تاکنون سه بار در وضعیت هشدار قرار گرفته و منجر به تعطیلی مهدکودک ها و مدارس پایتخت شده است.

گزارش ها حاکی از چندبرابر شدن مراجعه به اورژانس و همچنین افزایش سکته های قلبی در تهران و دیگر نقاط آلوده کشور است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار