|
|
کدخبر: ۱۵۱۲۱۹




فال روزانه ۱۵ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

هر چه روزها به جلو پیش می روند شما حس ناراحتی بیشتری نسبت به زندگی پیدا می کنید. شاید اینکه گاهی نمی توانید حرف های خود را بیان کنید برایتان آزاردهنده باشد. اما واقعیت این است که نمی دانید چه حرفی را باید کجا بزنید و همین موجب شده است تا سعی کنید کمتر حرف بزنید. این کار شما را از دردسر دور نگه می دارد. اما ناامید نباشید. خیلی زود دوباره حال خوب خود را به دست می آورید و می توانید بدون نگرانی با دیگران ارتباط برقرار کنید. در رابطه عاطفی خود نیز ممکن است همین مشکلات را تجربه کنید اما این را بدانید این مسایل موقتی هستند. با کمی خوش بینی و مثبت نگری می توانید دوباره همان حس های خوب را به رابطه خود باز گردانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حس بدبینی شما زیاد است و فقط نیمه خالی لیوان را می بینید. این اصلا خوب نیست زیرا فقط خودتان را آزار می دهید. مدام در این فکر هستید که چگونه مسایل را به نفع خود تمام کنید و هر نوع مکالمه ای می تواند شما را ناراحت کند. شاید بهتر این باشد که خوش بین و مثبت نگر باشید تا بتوانید از لحظه های خوب زندگی خود بهره بگیرید. امروز شما و شریک عاطفیتان هر کدام ساز خود را می زنید. هیچ تفاهمی با هم ندارید و نمی توانید به یک فکر یا تصمیم واحد با هم برسید. اما اینها موقتی هستند و چند روز دیگر دوباره به رابطه صمیمی خود باز خواهید گشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیش از هر چیز دیگر به خود و رفتارهای خود توجه نشان می دهید. مخصوصا وقتی می خواهید با دیگران ارتباط برقرار کنید بسیار به تفکرات و کارهای خود توجه می کنید تا مبادا کلمه یا جمله ای را ناخواسته بیان کنید و بعدها پشیمان شوید. اینکه خود را زیر ذره بین ببرید بد نیست اما افراط در آن موجب می شود تا خسته شوید. سعی کنید آسان بگیرید. امروز با شریک عاطفی خود ترجیح می دهید در میان دوستان باشید. اگر مجرد هستید نیز با حضور در میان جمعی از دوستان می توانید با فردی ملاقات کنید که بسیار به نظرتان جذاب است. از فرصت استفاده کنید و با او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز وقتی با دیگران حرف می زنید همه مسایل ریز و درشت و ارزشمند و بی ارزش برایتان بسیار مهم هستند. به همین واسطه بسیار حرف می زنید و شاید چیزهایی را نیز به زبان بیاورید که نیازی به بیان آنها نیست. بهتر است کمی مراقب زبان خود باشید. گاهی برخی حرف ها دخالت در کار دیگران است و این می تواند برای موقعیت اجتماعی شما خطرناک باشد. اگر رازی از کسی در دل دارید، به هیچ عنوان آن را به زبان نیاورید. رابطه عاطفی شما بسیار خوب است. همه انرژی ها دست به دست هم داده اند تا شما با شور و اشتیاق فراوان در کنار معشوف لحظه هایتان را سپری کنید. از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز تمرکز بسیار بالایی دارید. از این موهبت نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید تا حد امکان این دقت و تمرکز را در وجود خود حفظ کنید. با این همه انرژی به خوبی می توانید همه کارهای خود را به انجام برسانید و هر مشکل یا مانعی را با نهایت حوصله از میان بردارید. حرارت عشق شما نیز امروز بالا است و می توانید در کنار فرد دلخواهتان لحظه های شاد و به یادماندنی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

از فکر اینکه خود را از همه دنیا جدا کنید، بیرون بیایید. امروز به گونه ای هستید که دوست ندارید با کسی حرف بزنید یا تمایلی به ارتباط با اطرافیان ندارید. شاید تصور کنید جدا کردن خود از محیط اطراف درمانی برای روح خسته شما است، اما به هیچ وجه این طور نیست. این تنهایی فقط موجب می شود تا بیشتر به مشکلات و مسایل آزاردهنده فکر کنید. به ارتباطات خود ادامه دهید و همیشه در کنار دوستان و خانواده باقی بمانید. امروز این شانس را دارید تا تغییرات مهمی در زندگی عاطفی خود ایجاد کنید. می توانید دوستان زیادی پیدا کنید و در میان آنها با فردی آشنا شوید که به راحتی با او حرف می زنید و حالتان با او خوب است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید بیش از اندازه منطقی بشوید اما لازم نیست این روند را به طور دایم ادامه دهید. لازم نیست برای هر رویدادی یا هر نوع مکالمه ای با دیگران سعی کنید بسیار کتابی و منطقی واکنش نشان دهید. این مساله ممکن است دیگران را کمی ناراحت یا از شما دور کند. نباید سعی کنید دیگران را قضاوت کنید و در مورد هر موضوعی نظری بدهید. البته این فرصت را نیز دارید تا با فردی آشنا بشوید که همه روحیات و حرف های شما را می فهمد و درک می کند. شما برای جلب توجه او نیازی نیست تلاشی بکنید، همین که خودتان باشید، کافی است.

فال روزانه متولدین آبان

هنگامی که تصمیمی می گیرید، این امکان وجود دارد تا دیگران آن را از بین ببرند یا نظرتان را عوض کنند. باید سعی کنید در تصمیمات خود قاطع باشید. این باعثمی شود تا در کنار افکار و برنامه های خود، از حمایت دیگران نیز بهره مند شوید. باید به قدری قوی باشید تا دیگران به خوبی تکلیف خود را با شما بدانند. شما انسان صادق و قابل اعتمادی هستید و این بسیار ارزش دارد. از این مزیت استفاده کنید و همیشه سرتان را بالا بگیرید و با غرور در اجتماع حاضر شوید. در مورد مسایل عاطفی نیز هر دو شما می دانید چه از هم می خواهید و این بسیار کمک کننده است. می توانید برنامه ریزی های خوب برای شادی های بی پایان در کنار یکدیگر داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در مواجهه با واقعیت ها بسیار جدی و سرد برخورد خواهید کرد. اما گاهی بد نیست بر احساسات خود نیز نقاب بگذارید. بد نیست دیگران نگرانی های شما را نبینند و لازم نیست همیشه طوری رفتار کنید که همه چیز از روی چهره شما مشخص باشد. از اینکه خیلی هم بی روح به نظر برسید پرهیز کنید. خودتان باشید. امروز این فرصت را دارید تا در میان جمعی از دوستان با فردی آشنا شوید که به او حس نزدیکی دارید. کسی که حرف و روحیه شما را درک می کند و می توانید در کنار هم شادی های بسیاری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شاید دوست داشته باشید خود را از دیگران جدا کنید. از اینکه در جمع حاضر شوید و مجبور به شنیدن حرف ها یا دیدن رفتارهای آنها باشید کمی برایتان سخت است. اما این را بدانید دوری از آدم ها هیچ دردی از شما درمان نمی کند. این را نیز بدانید که همیشه به حمایت و توجه انسان ها نیاز دارید، بنابراین سعی کنید رفتار متعادلی داشته باشید. امروز در میان مسایل و مشکلات مالی خود با فردی جدید آشنا خواهید شد. این فرد به شدت نظر شما را جلب می کند و می توانید در کنار او آرامشی که مدت ها به دنبال آن بوده اید را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر فرصت این را دارید تا به فردی درسی که باید را بدهید، حتما این کار را انجام دهید. شاید حرف های شما باعثشود تا این فرد منطقی تر و درست تر در زندگی رفتار کند. البته خیلی هم به خود مغرور نشوید. اگر قرار است در مورد مساله مهمی به او آموزش هایی بدهید، به دانش خود تکیه نکنید. امروز با همه وجود دوست دارید به ظاهر خود رسیدگی کنید. به آرایشگاه می روید و لباس های نو خریداری می کنید و همه جانبه خود را شیک و آراسته می کنید تا نزد فرد دلخوهتان بروید و با هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید خیلی برایتان راحت نباشید آن طور که دوست دارید زندگی و رفتار کنید. پیش از انجام هر کاری با شک و تردید بسیار به آن فکر می کنید. اما بهتر است به افکار درونی خود اعتماد کنید و به جای راه رفتن روی یخ، در منطقه امن راه بروید و از لحظه های زندگی لذت ببرید. نشانه هایی که در زندگی وجود دارند را تشخیص دهید و در مسیر آنها حرکت کنید تا به آرامشی که باید برسید. امروز با فردی آَشنا خواهید شد که بسیار شبیه هم هستید و به خوبی یکدیگر را درک می کنید.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار