|
|
کدخبر: ۱۵۸۲۱۲

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در پایتخت خبر داد.

مهندس احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب و به تدریج نواحی مرکزی، برخی مناطق شرق و دامنه های جنوبی البرز، ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعدو برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود که شدت بارش ها امروز در برخی مناطق غرب و دامنه های مرکزی زاگرس کشور خواهد بود.

وی افزود: از اواسط وقت سه شنبه در جنوب غرب و غرب کشور از میزان ابرها کاسته خواهد شد و سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و بتدریج روز چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج می شود، در این روز با ورود موج دیگری در شمال غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شروع شده و بتدریج کل نوار شمالی کشور را فرا می گیرد. همچنین روز سه شنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: در روز سه شنبه آسمان تهران نیمه ابری و بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر همراه با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد. همچنین در روز چهارشنبه آسمان پایتخت نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش پراکنده در پاره ای نقاط وزش باد شدید پیش بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار