|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۶۶

بانک حکمت ایرانیان استخدام می کند.

به گزارشافکارنیوز، معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه بانک حکمت ایرانیان جهت تکمیل نیروی انسانی متخصص خود نیاز به تخصص های ذیل دارد، واجدین شرایط می توانند پس مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی ذیل نسبت به ثبت اطلاعات خود تا تاریخ ۱۵/۰۲ / ۹۳ اقدام نمایند.

شرایط عمومی:

متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه. تابعیت جمهوری اسلامی ایران. ایمان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران. حداقل مدارک تحصیلی لیسانس. عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح. داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراکز پزشکی مورد نظر بانک. بومی بودن در شهر تهران(حداقل ۳ سال سکونت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی) تسلط نسبی به مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی.

شرایط اختصاصی:

سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانونی بانک. موفقیت در مصاحبه تخصصی و معاینات پزشکی. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم جهت داوطلبین مرد الزامی می باشد. حداقل معدل برای شرکت کنندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد. فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امتیاز و اولویت بالاتری در مصاحبه و جذب برخوردار می باشند. دارا بودن مدارک فنی مرتبط از موسسات و مراکز آموزشی معتبر. دارا بودن حداقل سه سال تائیدیه شغلی سابقه و تجربه کار عملی در زمینه شغل درخواستی

مشاغل مورد نیاز:

۱ کارشناس شبکه دو نفر مرد
۲ کارشناس امنیت IT یکنفر مرد
۳ کارشناس سرور و مجازی سازی یکنفر مرد
۴ کارشناس پشتیبانی نرم افزار بانکی Core Banking یکنفر مرد
۵ کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای ERP دو نفر مرد
۶ کارشناس بانکداری مجازی یکنفر مرد

کارشناس شبکه:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی تجهیزات و سرویس های شبکه LAN از قبیل تجهیزات سیسکو، شبکه مایکروسافت، تجهیزات امنیتی، تجهیزات بی سیم و سایر تجهیزات معمول در شبکه. دارای مدارک فنی از قبیل CCNA و CCNP برای سیسکو و MCSE یا MCITP برای سیستمهای مایکروسافت و سایر مدارک مرتبط از موسسات آموزشی معتبر.

کارشناس امنیت:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با امنیت نرم افزارها و برنامه های تحت وب، امنیت شبکه های کامپیوتری و فایروالها، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های لینوکسی، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های مایکروسافتی، استانداردها و سیاست های امنیت اطلاعات. دارای مدارک فنی امنیت CEH و LPIC ۱,۲و CCNA Security و Security + و JNCIA و راهبری تجهیزات Firewall, IDP از موسسات آموزشی معتبر.

کارشناس سرور و مجازی سازی:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی سرورها و سرویس های بر پایه ویندوز و لینوکس از قبیل سرویسهای دایرکتوری، سرویسهای عمومی شبکه، سرویس برنامه های کاربردی، سرویس وب و همچنین بسترهای مجازی سازی. دارای مدارک فنی از قبیل MCSE, MCITP, MCSA برای سیستمهای مایکروسافت و مدارک مرتبط برای لینوکس LPIC ۱,۲ و سیستمهای مجازی سازی از قبیل VM Ware، Citrix، Hyper V از موسسات آموزشی معتبر.

کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهایERP:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با تحلیل و طراحی بانکهای اطلاعاتی، برنامه نویسی و پشتیبانی نرم افزار. تسلط به متدهای RUP و ابزارهای تحلیل طراحی EA, Rational. تسلط به تحلیل، طراحی و برنامه نویسی با زبانهای C#, ASP. Net. تسلط به طراحی و پیاده سازی Object Oriented و الگوهای طراحی شی گرا. تسلط به JavaScript, Ajax, CSS, JQuery. تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server ۲۰۰۸,۲۰۱۲ و Data Mining. آشنا به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle. آشنایی با معماری SOA. دارای مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server ۲۰۰۸,۲۰۱۲ و زبانهای برنامه نویسی تحت وب از موسسات آموزشی معتبر.

کارشناس پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی Core Banking:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی. تسلط به فرآیندها و کاربری نرم افزار متمرکز بانکی فرانگین و نگین شرکت توسن. تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server ۲۰۰۸,۲۰۱۲و Data Mining. تسلط نسبی به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle. دارای گواهینامه کاربری نرم افزار نگین یا فرانگین از شرکت توسن و مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server ۲۰۰۸,۲۰۱۲ و آشنایی به بانک اطلاعاتی Oracle از موسسات آموزشی معتبر.

کارشناس توسعه و پشتیبانی بانکداری مجازی:

دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با توسعه یا پشتیبانی بانکداری مجازی(اینترنت بانک - موبایل بانک - تلفن بانک - پیامک - درگاه پرداخت اینترنتی - USSD و غیره). تسلط به مفاهیم بانکداری مجازی و تجارت الکترونیک. تسلط به تکنولوژی و سیستم عامل های موبایل. تسلط نسبی به طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای ارائه خدمات و محصولات بانکی تحت پلت فرم موبایل(جاوا - آندروید) و وب. تسلط به سامانه های بانکداری مجازی تحت وب(اینترنت بانک - درگاه پرداخت اینترنتی). تسلط به مباحثامنیتی سامانه های بانکداری مجازی. دارای گواهینامه کاربری و راهبری سامانه های بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، برنامه نویسی تحت وب و موبایل از موسسات آموزشی معتبر.

تکمیل فرم دعوت به همکاری

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار