|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۸۳

حیدری در گفت وگو با فارس:

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه غربی ها رویای بازگشت به ایران و تاسیس لانه جاسوسی جدید را به گور می برند، گفت: عملکرد دولت در چند ماهه اخیر سبب شده است تا غربی ها قطعنامه مداخله جویانه را برای کشور ما صادر کنند.

محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به مداخله جویانه بودن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: اروپایی ها و غربی ها پس از یک دوره طولانی ۳۵ ساله از خواب بیدار شده و تصور کرده اند که فضایی برای حضورشان در ایران باز شده است که این مسئله نیز به دلیل نوع عملکرد دولت ایران در ژنو بوده است.

وی با بیان اینکه اروپایی ها با توجه به نوع عملکرد دولت در ژنو تصور کرده اند که امکان رخنه مجدد در ایران وجود دارد، عنوان کرد: غربی ها خواب تاسیس لانه جاسوسی جدید و بازگشت به ایران را دیده اند که این رویا را به گور می برند.

حیدری اظهار داشت: جوانان ایران پس از یک تجربه ۴ دهه ای دیگر تحمل بازگشت خفت بار غربی ها را با این شکل و شمایل تاب نمی آورند و دولتمردان نیز باید با بازنگری مجدد در نوع نگاه به غرب شرایط را بهبود بخشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: تصویب قطعنامه علیه ایران به دلیل نوع عملکرد دولت در چند ماه گذشته بوده است زیرا در ۳۰ و چند ساله گذشته اروپایی ها جرات نکردند که چنین قطعنامه هایی را علیه ایران صادر کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید در نوع نگاه خود بازنگری داشته باشند و بدانند چگونه شمایل داخلی را برای اروپایی ها شکل دادند که آنها به خود جرات دادند تا این قطعنامه را علیه کشورمان صادر کنند، آنها که خودشان در زمینه حقوق بشر، نوع نگاه به زن و مرد و.. نمره منفی می گیرند و بزرگترین خیانت ها را در حق بشر انجام داده اند.

حیدری، قطعنامه اروپا را مداخله در امور داخلی ایران اسلامی برشمرد و گفت: اروپایی ها پیش از این جرات آن را نداشتند چنین قطعنامه هایی علیه ایران صادر کنند ولی دولت ما اجازه این کار را به آنها داده است.

وی افزود: چه پیش آمده که پس از ۴ سال از فتنه ۸۸ که به شکست منجر شد غربی ها رویای بازگشت به ایران را در ذهن خود می پرورانند؟ ارتباط اروپایی ها با فتنه گران و کسانی که در برابر نظام قرار گرفته اند یک راه حل برای ایجاد انقلاب های رنگین و مخملی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وظیفه دولت و مجلس در برابر قطعنامه اتحادیه اروپا گفت: جریان ارزشی و انقلابی و جوانان بسیجی کشور ما تکلیفی دارند که با توجه به معیارهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مانع بلندپروازی های اروپاییان می شود ولی وظیفه مسئولان به خصوص مسئولان دولتی نیز این است که با نگاه کارشناسانه و بازنگری مجدد به موضوع بنگرند.

حیدری با بیان اینکه راه حل مشکلات ما کوتاه آمدن نیست بلکه استحکام درونی دولت است، گفت: هر چه ما کوتاه بیاییم دشمن گام های بلندتری برمی دارد بنابراین دولت نباید در برابر این قطعنامه کوتاه بیاید و مجلس نیز باید در صورت عمل نکردن دولت به وظایف انقلابی به تصویب قوانین و نظارت کامل بپردازد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار