|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۶۲

در دوره های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی ۹۴ - ۹۳ براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشجو می پذیرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی ۹۴ - ۹۳ براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

بر اساس این مجوز، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای رشته های جامعه شناسی، علوم قرآن و حدیثو فلسفه تعلیم و تربیت در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد.

این پژوهشگاه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان علاقه مند به رشته های اقتصاد اسلامی، علوم قرآن و حدیثگرایش فلسفه تفسیر و مطالعات تاریخ تشیع را جذب می کند.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام، زمان و مکان برگزاری آزمون و مواد و ضرایب امتحانی به اطلاعیه صادر شده در پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www. rihu. ac. ir مراجعه کنند.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از پژوهشگاه های مستقل زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از سه پژوهشکده علوم اسلامی، علوم رفتاری و علوم اجتماعی تشکیل شده است.

این پژوهشگاه در قالب ۱۱ گروه پژوهشی سازماندهی شده که بر بازنگری و اسلامی سازی علوم انسانی متمرکز هستند و همچنین اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه تحصیلات توامان حوزوی و دانشگاهی دارند.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / م۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار