|
|
کدخبر: ۱۵۵۸۱۶

جعفری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مجلس ضمن انتقاد دولت از منتقدان توافقنامه ژنو، گفت: دولت باید تکلیف خود را با نقد و منتقدین مشخص کند.

قاسم جعفری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از دولت به خاطر شکایت از منتقدین توافقنامه ژنو، گفت: به لحاظ دینی و ملی نقدپذیری جدی توصیه شده است و روحانی رئیس جمهور در جلسه ای که با مجمع نمایندگان استان ما داشت، گفت " با نقد مشکلی نداریم اما خیرخواهانه باشد " که بنده در همان جلسه پاسخ دادم نمی شود منقدین جلسه ای بگذارند تا ثابت کنند نقدهایشان خیرخواهانه است، این موضوع اصلاً امکان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در نامه ای به وزیرخارجه وقت جمله قشنگی را مبنی بر اینکه " نقد و حتی تخطئه موهبت الهی است "، فرمودند از این رو نباید جلوی منتقدین گرفته شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یک نماینده مجلس آزاد است تا اظهارنظر کند، افزود: نماینده هرگاه احساس کرد منافع مملکت در خطر افتاده است, وظیفه دارد نظرات خود را بیان کند و اگر از او شکایت شود و به دادگاه فرستاده شود، دیگر برای دیگران چه اتفاقی خواهد افتاد و این شکایت ها به نفع دولت نیست.

*** شکایت دولت از منتقدان برگرفته از شعار تدبیر نیست

جعفری، دولت یازدهم را که با شعار تدبیر بر روی کار آمده به حوصله و صبر توصیه کرد و اقدامات دولت مبنی بر شکایت از منتقدان را برگرفته از تدبیر ندانست و گفت: اینکه در قضیه اخیر شورای امنیت ملی از نماینده شکایت کرده است, جالب نیست.

وی با اشاره به اینکه در اقدامات دولت تناقض مشاهده می شود، گفت: برخی از رونامه ها حکم دین را انکار کردند و مسئولان به آن ها هیچ تذکری ندادند و از سوی دیگر نشریات دیگر را تعطیل کردند و این اصلاً برای دولت یازدهم جالب نیست.

نماینده مجلس یادآور شد: دوستان در دولت می گویند با تدبیر حرف می زنند از این رو اقتضاء می کند با منتقدان با حوصله برخورد کند و تکلیف خود را با نقد و منتقدین مشخص کند.

جعفری با اشاره به نگاه و استقبال دولت یازدهم از منتقدین خود، اظهار داشت: اگر هر کس بیش از حد بر چیزی توجه کند و به آن تاکید بورزد، نقطه ضعفش همان جاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار