|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۶۳

ستاری تشریح کرد /

خبرگزاری تسنیم: براساس تفاهم نامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخبگان و استعدادهای برتر این بنیاد تحت پوشش «بیمه تکمیلی سلامت نخبگان» و «بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی» قرار می گیرند.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، بر اساس تفاهم نامه مشترکی که بین بنیاد ملی نخبگان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد، نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، «بیمه تکمیلی سلامت نخبگان» و «بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی» می شوند.

ستاری در تشریح جزئیات این دو خدمت، گفت: این بیمه مربوط به برگزیدگان نخبه و استعداد برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان است که در آن بیمه تکمیلی کاملی به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: بیمه تکمیلی سلامت شامل بیمه پایه و تکمیلی(خدمات بیمارستانی و کلینیک و پاراکیلینیکی…) به شرط پویایی و احراز سایر شرایط مصرح در قوانین و آئین نامه های بنیاد و با معرفی بنیاد از اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری سازمان بیمه سلامت به نخبگان و استعدادهای برتر اجرا می شود.

وی افزود: شیوه نامه و نحوه ثبت نام افراد مشمول این بیمه به زودی اعلام می شود.

ستاری خاطرنشان کرد: بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی با هدف جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر داخل و خارج از کشور و به شرط احراز پویایی اجرا می شود و براساس شیوه نامه ای که توسط بنیاد ملی نخبگان تهیه شده و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید، دوره تحصیلی دانشگاهی با اعمال ضرایبی به عنوان سابقه بیمه برای نخبگان محاسبه می شود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: فارغ التحصیلی و اشتغال به کار تمام وقت نخبگان و استعدادهای برتر از دیگر شروط استفاده از این خدمت جدید بنیاد ملی نخبگان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار