|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۲۸

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش خستگی ناپذیر را بستر تحقق مدیریت جهادی عنوان کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز سنندج، سیدمهدی هاشمی شامگاه امروز در شورای برنامه ریزی استان کردستان در سنندج گفت: با فرهنگ سازی می توان عزم ملی را ایجاد کرد و با تلاش خستگی ناپذیر و خالصانه مدیریت جهادی را نشان داد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها مسئولان را به موضوعات و دغدغه های مهم کشور توجه می دهند و با این نامگذاری ها این موضوعات مهم را تبیین می کنند.

هاشمی منویات رهبری و دلایل وی را در نامگذاری سال ها نوعی مهندسی خواند که جامعه را به سمت اهداف مشخص و آینده ای روشن هدایت می کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شعارهای سال ما را متوجه ضعف هایی می سازد که کشور برای پوشش به آن نیاز دارد و این از آینده نگری و تدابیر مقام معظم رهبری نشأت می گیرد.

وی افزود: ۵ سال متوالی رهبری بحثاقتصاد را در قالب شعار سال مطرح می کنند اما به دلایلی مسئولان از آن غفلت کرده اند.

هاشمی تصریح کرد: امسال هم که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، مسائل فرهنگی از دردهای پنهان جامعه بوده که ممکن است در درازمدت به یک معضل بزرگ تبدیل شود.

وی گفت: دشمنان اکنون از دروازه فرهنگ کشور وارد شده اند که مقابله با آن توجه ویژه به مسائل فرهنگی و به نوعی واکسیناسیون فرهنگی را می طلبد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان با تحمیل یک جنگ ۸ ساله می خواستند ملت را از نظام جدا کرده و نظام را نابود کنند اما مقاومت مردم به آنان فهماند که فرهنگ ملی ایران فرهنگ مقاومت و ایثار است.

هاشمی در پایان گفت: اکنون که دشمن از جبهه فرهنگی علیه این کشور سر جنگ دارد پس مسائل فرهنگی باید به عنوان یک اولویت مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام / ۷۹۰۰۲ / ز۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار