|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۴۵

صیامی در گفت وگو با فارس خبر داد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه حزب متبوعش قصد دارد جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام های عملی بردارد، گفت: کمیته عزم ملی با مدیریت جهادی در این جبهه تشکیل شده است.

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: احزاب و تشکل های سیاسی تنها نباید به برگزاری همایش و جلسه اکتفا کنند و لازم است در جهت تحقق صحیح و هرچه بهترِ فرمایشات رهبری انقلاب در عمل با شفاف سازی از بروز خطا در بین مسئولان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه حزب متبوعش قصد دارد در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام های عملی بردارد، گفت: کمیته عزم ملی با مدیریت جهادی در این جبهه تشکیل شده است؛ در صورتی که اشتباهی در تصمیم گیری های کشور مشاهده کنیم با استفاده از ابزارهای موجود حتما تذکر لازم را خواهیم داد.

صیامی با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ بسیار حساس تر از بحثاقتصاد است، یادآور شد: رهبری معظم انقلاب بارها دغدغه ی خویش را نسبت به برخی مشکلات فرهنگی بیان فرموده اند و به همین دلیل نخبگانی که درون احزاب گوناگون فعالیت می کنند باید با هوشیاری کامل حل مسائل فرهنگی را اولویت اصلی قرار دهند زیرا بدون یک فرهنگ قوی، داشتن اقتصاد شکوفا ممکن نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه ی احزاب و تشکل های سیاسی کشور برای تحقق شعار امسال باید تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم شعار امسال را در صحنه عمل وارد کنیم کشور از تمام لغزش ها حفظ خواهد شد و دیگر لازم نیست دغدغه ای نسبت به تحریم های ظالمانه ی غرب داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار