|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۹۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگ ترین عامل بازدارنده برای تهدیدات نظامی دشمنان است.

عابد فتاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دشمنان نظام و اسلام به طور پی درپی مطالبی بی پایه و اساس مانند «گزینه ها روی میز است» را تکرار می کنند، اما این تهدیدات توسط نیروهای ولایی در نطفه خفه می شود.

وی قوای مسلح کشورمان را متشکل از انسان هایی مومن، متعهد به نظام و انقلاب، ولایتمدار و مردم دوست دانست و افزود: سربازانی که در قالب دستگاه های نظامی و انتظامی مشغول خدمت هستند، فقط نیروی نظامی و رزمنده نبوده بلکه نیروهایی انقلابی هستند که به عشق میهن تکاپو می کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخلاق در نیروهای ارتشی حرف اول را می زند، اضافه کرد: در همه مراحل و برهه های حساس کنار مردم بوده و هرگز به روی مردم اسلحه نگشوده اند و نوک پیکان آنها همیشه به روی دشمنان نظام، انقلاب و ملت است.

فتاحی با اظهار به اینکه نیروهای نظامی از قدرت خود برای ارعاب و سرکوب در جامعه بهره برداری نکرده اند، ادامه داد: در طول سال های بعد از سقوط رژیم شاهنشاهی ارتش و ملت کنار یکدیگر مقابل بیگانه ایستادگی کرده اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه هیچ یک از ابرقدرت های دنیا جرات تعرض به خاک و جان ملت ما را ندارد ناشی از بودن نیروهای متعهد و آماده شهادت در کنار ما است.

انتهای پیام / ۶۱۰۰۲ / س۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار