|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۹۸

حجت الاسلام آل هاشم در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ارتش در همه عرصه ها پیشرفت کرده و این پیشرفت را مرهون خون شهدا و وجود فرماندهی معظم کل قوا و هدایت های ایشان است، گفت: حماسه آفرینی های کارکنان ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس ثابت کرد که ارتش شایسته اعتماد امام(ره) و حمایت های رهبری است.

وی افزود: حماسه آفرینی های کارکنان ارتش در انقلاب و دفاع مقدس باعثشد تا امام(ره) در آخرین پیام خود قبل از ارتحال شان که در ۲۹ فروردین ۶۸ صادر فرمودند از ارتشیان به دلیل این حماسه بزرگ تجلیل کنند و در این راستا رهبر فرزانه انقلاب نیز ارتش را ارتش حزب الله و کلمه طیبه نامیدند و این افتخار و مدال بزرگی برای ارتشیان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری داده است، چرا که ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است و امروز با اتکا به توان داخلی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته که نمونه های آن را هم در رژه ارتش و هم در رزمایش های مختلف مشاهده کردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار