|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۴۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای از افراد که از امکانات این مملکت استفاده می کنند، علیه سپاه موضع می گیرند و ما جلوی آن ها ایستادگی می کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی صبح امروز در آیین سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) که در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی ایران است، همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند «اگر سپاه نبود، کشور نبود» امروز وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نعمت الهی و ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این روز بزرگ را به شما تبریک عرض می کنم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای از افراد که از امکانات این مملکت استفاده می کنند، علیه سپاه موضع می گیرند و ما جلوی آن ها ایستادگی می کنیم و به حمدالله به گفته رهبر معظم انقلاب ما این پیچ تاریخی را رد خواهیم کرد تا به مقصد اصلی برسیم و باید در خط و مسیر رهبری حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع حقوق بشر عنوان کرد: امروز افرادی از حقوق بشر حرف می زنند که خودشان حقوق بشر را زیر پا می گذارند. جنایاتی چون گوانتانامو و… و آدم کشی های شبانه روزی آن ها سند ضدیت آن ها با حقوق بشر است و امروز با همه این ستم هایی که می کنند در پارلمان خود بیانیه در مورد حقوق بشر ایران می دهند و از عده ای جانی و قاچاقچی و اعضای فتنه ۸۸ که جوانان ما را از بین برده اند و الان در زندان اوین هستند، حمایت می کنند.

نقوی حسینی افزود: اگر هر روز برای مملکت ایران قطنامه ای صادر کنند ما بیشتر پیشرفت می کنیم و هر چه لبخند بزنند ما کم کاری کرده ایم.

فعالیت های اخیر فتنه گران / حرکت چراغ خاموش فتنه گران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای هم به فتنه گران کرد و گفت: اخیراً عده ای با ایده ای جدید و هوشمندانه تر از قبل که در فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ تجربه کسب کرده اند، به راه افتاده اند.

داین گزارش حاکی است، آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسن درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، حجت الاسلام باقر تاجیک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، شهردار پیشوا و اعضای شورای شهرستان پیشوا، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و کلیه پایوران و سربازان برگزار شد.

انتهای پیام / ۲۴۶۲ / س۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار