|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۷۶

در نخستین مجمع رفاهی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل تصویب شد

در نخستین مجمع رفاهی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل، تشکیل مجمع رفاهی مشترک سازمان ها و نهادهای دولتی به تصویب اعضاء رسید.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخستین نشست مشترک مسئولین رفاهی دستگاه های دولتی و سازمان های مستقل پیش از ظهر امروز برگزار شد.

خلیل معظم زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری در این نشست که به میزبانی اداره کل رفاه و درمان نهاد ریاست جمهوری برگزارشد بر توزیع عادلانه تسهیلات رفاهی با هدف حفظ کرامت و افزایش انسجام کارکنان تاکید کرد و گفت: اگر کارکنان دستگاه ها از تسهیلات رفاهی مطلوب برخوردار باشند انرژی و تعهد بیشتری برای تحقق اهداف سازمان می گذارند و خانواده هایشان نیز آنها را حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به سیاست های دولت در ایجاد احساس رفاه و آرامش برای کارکنان دستگاه های دولتی تصریح کرد: درآمد به تنهایی نمی تواند احساس رضایت را در کارمند ایجاد کند بلکه این حس ناشی از حفظ کرامت و توجه به همه نیازهای انسانی است.

در این جلسه هدف از تشکیل مجمع رفاهی مشترک دستگاه ها ایجاد بانک اطلاعات جامع از امکانات رفاهی وزارتخانه ها و سایر دستگاه های دولتی و حکومتی، تهیه روزشمار فعالیت های رفاهی و فرهنگی دستگاه ها در طول سال، استفاده از شیوه های جدید برای اطلاع رسانی سریع و مناسب از برنامه های رفاهی و مناسبت های فرهنگی و تلاش به منظور استفاده بیشتر از امکانات و تسهیلات رفاهی است که به طور پراکنده در اختیار دستگاه های مختلف می باشد، عنوان شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار