|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۳۰

طلا در گفت وگو با فارس مطرح کرد

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: کمیته های پنج گانه مشترک میان نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تشکیل شد که در هر کمیته، نمایندگانی از شورا، شهرداری، استانداری و نمایندگان تهران در آن عضویت دارند.

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به جلسه امروز نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر پایتخت اظهار داشت: این جلسه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد و حاضران به بحثو بررسی پیرامون مسائل و مشکلات شهر تهران از جمله مسائل مرتبط با کمیته های مشترک نمایندگان تهران شهر پرداختند.

وی افزود: در این جلسه پنج کمیته مشترک معماری، فرهنگی و اجتماعی، بودجه، محیط زیست و حمل و نقل بین شورای شهر و نمایندگان شهر تهران تشکیل شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه، هر یک از این کمیته ها ۶ عضو دارند و در هر کمیته دو نفر از نمایندگان تهران، دو نفر از اعضای شورای شهر، یک نفر از شهرداری تهران در سطح معاون و یک نفر از استانداری تهران در سطح معاون عضویت دارند.

طلا تصریح کرد: بنا شد تا جلسات مشترک میان نمایندگان شهر تهران و اعضای شورای شهر از این پس ادامه داشته باشد و جلسه بعدی در محل شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار