|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۸۲

نوباوه در گفت و گو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس از ضمن ناکافی دانستن عذرخواهی دولت درباره جشن اشرافی کاخ سعد آباد گفت: دولت باید در قبال جشن اشرافی کاخ سعد آباد به مردم توضیح دهد.

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار اخباری درباره مراسم اشرافی برای زنان که از سوی همسر رئیس جمهور برگزار شده است گفت: من امیدوارم که این اخبار دروغ باشد چرا که در این صورت برگزاری چنین جشنی آن هم در کاخ سعدآباد برخلاف شعار اصلی این دولت برای حمایت از مردم است.

وی افزود: در این صورت مردم نسبت به نظر خود درباره دولت تجدیدنظر خواهند کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اصل برگزاری چنین مسئله ای چهره ای ناپاک را برای تمام نظامی به نمایش می گذارد که مخالف اشرافی گری و طاغوتی گری است.

نوباوه گفت: برگزاری چنین جشنی برای حضرت فاطمه زهرا و آن هم در کاخ سعدآباد کاملا برخلاف روش انقلاب و نظام است آن هم در شرایطی که کشور و مردم با چنین مشکلات اقتصادی ای روبه رو هستند.

وی درباره ضرورت عذرخواهی دولت درباره چنین جشنی گفت: عذرخواهی برای برگزاری چنین جشنی چه فایده ای دارد؟ دولت باید درباره برگزاری این جشن به مردم توضیح دهد که چرا چنین جشنی برگزار شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار