|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۷۲

فرجی دانا در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: وزیر علوم گفت: ۵۰ نفر به عنوان نمایندگان اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران قرار است دور هم جمع شوند و افراد مناسب را برای ریاست دانشگاه تهران انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که عنوان شده ۲ هزار نفر گزینه ریاست دانشگاه تهران هستند، گفت: من از این مسئله بی اطلاعم، اما ۵۰ نفر به عنوان نماینده اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران قرار است به دور هم جمع شوند و افراد مناسب را برای ریاست دانشگاه تهران انتخاب کنند.

وی افزود: هنوز تعداد افرادی که کاندیدا شده اند مشخص نیست و در این هفته شورای منتخب ریاست دانشگاه تهران انتخاب می شود و در جلسه ای اسامی کاندیداهای ریاست دانشگاه تهران را اعلام می کنند.

وزیر علوم در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مسئله پیش آمده برای تعدادی از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در نروژ، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم مسئله اخراج عملی نشده و صحبت از تغییر رشته است. امیدوارم این موضوع با پیگیری های سازمان امور دانشجویان ختم به خیر شود.

فرجی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال تغییر زمان کنکور، گفت: برنامه ای در این زمینه نداریم و دانشجویان ضمن امتحان می توانند جام جهانی را دنبال کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار