|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۶۸

حدادعادل در پاسخ به مهر؛

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعاتی مبنی بر ریاست وی در سازمان صدا و سیما و فعالیت برای ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: من نگفتم برای رئیس شدن در حال مشورت هستم و شایعه ریاست سازمان صدا و سیما را تکذیب می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه دانشکده رسانه فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد فیلم «من روحانی هستم» و همینطور مراسم میزبانی همسر رئیس جمهور چیست؟، گفت: من سی دی این فیلم را ندیدم و در مورد میهمانی هم مراقب بودم مطلبی خلاف واقع عنوان نشود و شخصا معتقد بودم شرایط برای آن میهمانی مناسب نبود. من نمی گویم در آن میهمانی خلاف شرعی شده یا اینکه ریخت و پاشی شده، اما بعضی چیزها هست که خبری شد و بعضی اوقات شنیدن آن زیاد خوب نبود، مثلا در دورانی که دولت مردم را به انصراف از دریافت یارانه تشویق می کرد، انتشار این خبر برای مردم خوب نبود.

حدادعادل با بیان اینکه بعضی چیزها فی النفسه عیب نیست، افزود: اما در بعضی شرایط، بعضی کارها نامناسب است. شاید اگر این میهمانی را به شکل دیگری برگزار می کردند، بهتر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شما در جایی گفتید برای ریاست مجلس در حال مشورت با آقای باهنر هستید؟، گفت: به من گفتند برای هیات رئیسه فراکسیون چه تصمیمی گرفتید؟ من هم گفتم با آقای باهنر در حال مشورت هستیم من نگفتم برای رئیس شدن با آقای باهنر مشورت می کنم.

حدادعادل در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شما در مورد ریاست سازمان صدا و سیما گفته اید در اذهان هستید، گفت: من گفتم این یک شایعه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر میزان نقدپذیری دولت توضیح داد: آن چیزی که به رسانه ها توصیه می کنم رعایت انصاف و حق و حقیقت است. این را باید وظیفه اول خودمان بدانیم و به امثال خودم و به دوستان در دولت توصیه می کنم خونسردتر باشید و برآشفته نشوید، به هر حال باید از نقد سازنده استقبال کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره میزان آسیب شناسی اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس تصریح کرد: چرا، مسلما همه ما به فکر آسیب شناسی هستیم. انشاءالله بتوانیم با شناخت اشتباهات خودمان برای خدمت بیشتر در آینده آماده شویم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار