|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۱۶

نوباوه در دانشگاه شهید چمران:

نماینده مردم تهران گفت: حدود ۱۴۰ شبکه به زبان فارسی علیه ایران برنامه تولید می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در همایش مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: مهم ترین دغدغه جبهه جهانی این است که بدانند جمهوری اسلامی ایران کیست؟

وی ادامه داد: مذاکره ایران با ۵ کشور قدرتمند و صاحب حق وتو به همراه آلمان یعنی همه آنها یک طرف، ایران هم یک طرف.

نوباوه تصریح کرد: ما قبل از انقلاب در هیچ معادله جهانی حضور نداشتیم و اگر آمریکایی ها امکاناتی به ما دادند می خواستند که ما ژاندارم منطقه در مقابل عربها باشیم و آن ها می گفتند که ما قدرتمندیم و دیگران رعیت ما که به اصطلاح آن ها را کشورهای جهان سوم نامیدند.

وی با یادآوری سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، گفت: آیا امام(ره) نمی دانستند که ممکن است ایران را بزنند چرا می دانستند ولی این را هم می دانستند که آن ها نمی توانند کاری بکنند.

وی تصریح کرد: اسرائیل در سه جنگ اخیر که آنها را با عناوینی مثل سرب گداخته و مشت پولادین نام گزاری کردند، می خواست القا کند که قدرتمند است ولی چه شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سپهبد رزم آرا در جریان ملی صنعت نفت گفته بود " کدام صنعت نفت، ما آفتابه هم نمی توانیم بسازیم "، ولی امروز ما در متشنج ترین فضای دنیا توانستیم رشد علمی پیدا کنیم و جزء ۱۰ کشور برتر قرار بگیریم.

نوباوه اظهار داشت: هنگامی که شوروی مضمحل شد ۲۰۰۰ موشک بالستیک داشت، چرا مانع فروپاشی اش نشد، آیا فقط با یک رادیو آمریکایی که علیه آنها پخش می شد فروپاشید؟

وی اضافه کرد: الان حدود ۱۴۰ شبکه به زبان فارسی علیه ما برنامه تولید می کنند.

وی ادامه داد: هوگو چاوز به احمدی نژاد گفته بود اگر نصف یکی از این تحریم ها بر کشوری اعمال می شد حتما سقوط می کرد.

نوباوه در ادامه گفت: آمریکایی ها فکر می کردند بسیجی یعنی کسی عضو سپاه است، اما ما پزشک مان بسیجی است، دانشجویمان بسیجی است کارگر ما و همه اقشار ما بسیجی اند.

وی تاکید کرد: من ۵ سال آمریکا بودم، بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا موسسه ای زده بود در محله سیاه پوستان؛ وارد موسسه شدم دیدم نوشته موضوعات قابل بحث" مهدویت ".

وی در ادامه اظهار داشت: ایدئولوژی تلاش، مهم ترین مولفه قدرت است بنابراین دشمنان تلاش می کنند با ما دشمنی ماهوی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جوان ایرانی کسی است که حاضر است نارنجک به خود ببندد و به زیر تانک برود.

وی در پاسخ به سوالی که گفته شده بود چرا در حالی که رهبر به مذاکرات خوشبین نبودند مذاکره کردیم، گفت: هم امام خمینی(ره) و هم رهبری به هر کس غیر از نژاد پرست ها اجازه مذاکره می دهند.

نوباوه افزود: ما بمب هسته ای نمی خواهیم ولی چرا پاکستان کلاهک هسته ای دارد؟ چرا با آنها کاری ندارند؟ این به خاطر این است که مشکل آنها بومی سازی ماست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار