|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۸۶

تکرار / حجت الاسلام حسینیان:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به توافقنامه ژنو نگران هستیم و به آن اعتراض داریم.

به گزارشخبرگزاری فارساز آستانه اشرفیه، حجت الاسلام روح الله حسینیان امشب در یادواره علامه شهید مطهری، شهدای بسیج فرهنگیان، فرماندهان و شهدای والامقام «جسیدان» این شهرستان اظهار کرد: شهدا به خاطر حفظ ارزش ها مرگ را انتخاب کردند و از مقام والایی برخوردار هستند.

وی به ایستادگی ملت ایران در برابر سختی ها اشاره کرد و افزود: اگر مسئولان ولخرجی نکنند مردم حاضر نیستند عزت خود را پایمال کنند.

حسینیان با بیان اینکه چرا به جای اتکا به خداوند باید به ابرقدرت ها تکیه کنیم، تصریح کرد: حمله غرب در مقابل نرمش دولت ایران تا این اندازه سابقه نداشته است.

*آمریکا غلط می کند نماینده ایران را نمی پذیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به جلوگیری از ورود نماینده ایران در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: آمریکا غلط می کند نماینده ایران را نمی پذیرد.

وی با تاکید براینکه اگر مسئولان در مقابل غرب ایستادگی کنند مردم برای عزت کشور پای کار هستند، خاطرنشان کرد: ملت در دوران دفاع مقدس اجازه نداد حتی قسمتی از خاک کشور جدا شود.

حسینیان اضافه کرد: در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و نمی توانیم نسبت به مسائلی که در کشور می گذرد بی تفاوت باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تلاش آیت الله مطهری برای به مردم فلسطین در دوران طاغوت اشاره کرد و یادآور شد: شهید مطهری نسبت به مردم فلسطین بی اعتنایی نکرد.

*نسبت به سخره گرفتن ارزش ها احساس خطر می کنم

وی با بیان اینکه نمی توانیم به خاطر خون شهدا نسبت به وقایع داخل و خارج از کشور بی تفاوت باشیم، اظهار کرد: به سخره گرفتن ارزش ها مانند دوران دوم خرداد در حال تکرار است و در این باره احساس خطر می کنم.

حسینیان به انتشار کتابی به تازگی اشاره کرد و افزود: ارزش ها در کتاب مذکور به سخره گرفته شده و وقتی به آنها اعتراض می کنیم، می گویند اجازه دهید مردم قضاوت کنند و ممیزی به وجدان عمومی گذاشته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا غرب اجازه نقد هولوکاست را به مردم این کشورها می دهد، بیان کرد: ده ها نفر به دلیل نقد هولوکاست در غرب در زندان به سر می برند.

وی با بیان اینکه در مورد انقلاب و ارزش های دینی دست و دل باز عمل می کنند، تصریح کرد: نسبت به فیلم «من روحانی هستم» به شدت موضع گرفتند در صورتی که بیشتر منابع آن مربوط به اسناد انقلاب اسلامی است اما در مورد ارزش ها با تسامح برخورد می کنند.

حسینیان اضافه کرد: اجازه دهید راجع به شما وجدان عمومی قضاوت کند و این قدر تهدید نکنید.

*نسبت به توافقنامه ژنو نگران هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: نسبت به توافقنامه ژنو نگران هستیم و به آن اعتراض داریم و این موضوع به نفع شما است.

وی با بیان اینکه انتقادکنندگان به توافقنامه ژنو را بی سواد می خوانند، اظهار کرد: می گویند اگر توافقنامه مذکور فسخ شود خجالت زده می شویم.

حسینیان به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم باید هوشیار باشند و جریان مذاکرات را با آگاهی دنبال کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هشت سال حمله به ارزش ها را در دوره اصلاحات تجریه کردیم، خاطرنشان کرد: موضوع مذکور دوگانگی را در کشور به همراه داشت.

وی فتنه گران را اکنون مدعی دانست و بیان کرد: اجازه نمی دهیم آرمان شهدا به باد برود و عده ای آن را به بازی بگیرند.

حسینیان با تاکید بر پاسداری از خون شهدا، تصریح کرد: به دنبال دعوا نیستیم اما وقتی می بینیم بعضی از اصول رعایت نمی شود نمی توانیم بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱ / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار