|
|
کدخبر: ۱۶۹۲۸۳

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده ای کیسه های بزرگی پر کرده اند و به بهانه های دور زدن تحریم ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.

به گزارشخبرگزاری فارساز زرند، حجت الاسلام مجید انصاری بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان زرند اظهار داشت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس در شهرستان زرند توسعه اقتصادی بسیار ارزشمندی صورت گرفته و این شهرستان در راستای صنعتی شدن گام های بلندی را برداشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مسائل کشور پرداخت و گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه جهانی قویترین اقدامات عرصه دیپلماسی را برای برداشتن تحریم های ظالمانه به کار گرفت و بر اساس عزت، حکمت و مصلحت شجاعانه وارد میدان شد.

انصاری با بیان اینکه رقبای ما نمی خواستند ایران اسلامی توسعه پیدا کند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند، عنوان کرد: برخی اقلیت در خیال کودکانه موارد کذبی را مطرح می کنند، اما بر خلاف اینها دارایی های کشور بر اساس نظر قطعنامه آزاد شده و به کشور عودت داده می شود.

وی افزود: از روز اول کاری دولت تدبیر و امید رئیس جمهور تاکید کرد، حرمت دولت، حرمت مجلس است و برای نخستین بار لیست وزرا را در همان مراسم تحلیف به مجلس معرفی کرد.

انصاری گفت: با همه این مسائل دولت جلوی رشد تورم را گرفت و از ۴۴ درصد به ۳۳ درصد کاهش پیدا کرده که این نتیجه قانون گرایی دولت به ویژه شخص رئیس جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده ای کیسه های بزرگی پر کرده اند و به بهانه های دور زدن تحریم ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه مورد حمایت قاطع ملت ایران است، تمام اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند، بنابراین باید هم تشریک مساعی کنیم و در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام / ۸۰۰۲۲ / ی۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار