|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۱۹

محسنی ثانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امنیت مجلس گفت: در جریان بازدید از مرزهای شرقی نیز از نزدیک مشاهده کردیم که قرارگاه قدس سپاه با تمام توان در حال انسداد مرزهای شرقی کشور است.

محمدرضا محسنی ثانی رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به سفر کمیته ای از این کمیسیون به سیستان و بلوچستان به منظور بررسی وضعیت مرزهای شرقی، گفت: گزارش این سفر در جلسه فردای کمیسیون ارائه و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در خصوص وقوع قصور در حادثه گروگان گیری مرزبانان، تصریح کرد: اینکه قصوری رخ داده و یا خیر، مد نظر بوده و هست و بررسی ها در این زمینه ادامه دارد؛ البته باید ببینیم وضعیت گروهبان دانایی فر به کجا می رسد.

رئیس کمیته اعزامی کمیسیون امنیت به سیستان و بلوچستان درباره آخرین وضعیت و اطلاعات از دانایی فر، خاطرنشان کرد: اطلاعات در این زمینه ضدونقیض است و نمی توان در این باره نظری داد.

محسنی ثانی با اشاره به در اختیار گرفتن ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی توسط سپاه پاسداران گفت: قرارگاه قدس سپاه پای کار است و الحمدلله خوب کار می کند.

وی افزود: در جریان بازدید از مرزهای شرقی نیز از نزدیک مشاهده کردیم که قرارگاه قدس با تمام توان نسبت به انسداد مرزها اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاریتسنیم، کمیته ای متشکل از محمدرضا محسنی ثانی، سیدباقر حسینی و مهدی دواتگری روز ۲ اردیبهشت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند تا وضعیت مرزهای شرقی کشور و قصورهای احتمالی درخصوص گروگان گیری مرزبانان کشورمان توسط اشرار را بررسی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار